Gå til innhold

Billig PC som er bra for spill?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har tenkt å få meg ny pc og lurte på om en bra pc som er så bra på spill at jeg kan spille spill som battlefield 3 og far cry 3 på høy. Jeg vil ha en som koster mindre enn 5200 kr. Den må også ha plass til minst 15 spill. Bare si ifra hvis du trenger mer detaljer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du skjerm, tastatur og mus? Og alt annet? Så det er kun selve maskina du trenger? Dette kan nemlig gjøre en stor forskjell om hvilke deler du kan få tak i. Også, har du lyst til å bygge selv eller få folk som Komplett.no til å gjøre det for deg?

Endret av crispy345
Lenke til kommentar

Har du skjerm, tastatur og mus? Og alt annet? Så det er kun selve maskina du trenger? Dette kan nemlig gjøre en stor forskjell om hvilke deler du kan få tak i. Også, har du lyst til å bygge selv eller få folk som Komplett.no til å gjøre det for deg?

jeg har ikke skjerm, tastatur, mus og maskin. Jeg klarer ikke å bygge selv så komplett må gjøre det.

Lenke til kommentar

Tror ikke det er mulig å få til det du ønsker for 5200 kr (litt avhengig av hvilken oppløsning du har tenkt til å spille med, 800x600 er nok mulig :green: )

Trenger du operativsystem også? Windows koster fort 700-800 kr i tillegg...

Lenke til kommentar
Her er et eksempel på en OK gaming-PC når prisen skal være lavest mulig, den klarer ikke budsjettet ditt, og vil nok ikke klare Battlefield 3 og Far Cry 3 på "high" (i 1080p). I tillegg må du få noen til å bygge den for deg.
Lenke til kommentar

Ja, det var jo det jeg skrev, den klarer ikke budsjettet ditt. Det er ikke mulig å klare det med de kravene du har. Her er forslaget justert slik at prisen blir 5216 (+ porto), men den er absolutt merkbart dårligere, de 800 kr du sparer er ikke verdt det!

Endret av jonny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...