Nokkefeita Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei, hvordan er reglene for retur av skolefoto egentlig? Har fått noen bilder jeg absolutt ikke vil ha, men når jeg ringte sa de at det ikke var mulig å sende i retur... Er dette lov egentlig? Det de sa var at de hadde sagt at dem som ikke ville ha bildet måtte gi beskjed etter bildet var tatt, noe som jeg hørte den gang som "vi vil HELST ikke at dere sender i retur" . Kjenner jeg erger meg over dette, 370 kr er litt penger Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Kva er grunnlaget for at du vil retunere bileta? Angrer du på at bileta blei tatt? Er kvaliteten for dårlig? Er prisen for høg? Osv. Framgangsmåten her vil være litt forskjellig alt etter kva du bruker som grunnlag. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Likte ikke bildene, men ser her at det kanskje ikke er grunn til retur med tanke på angrerettloven. Sånn jeg forstod det når de tok bildene kunne man sende i retur, men de ville det ikke. Derfor hadde de en liste med de som IKKE ville ha bildene. Tenkte jeg skulle se de og eventuelt sende i retur (slik det vanligvis er med skolebilder), så jeg skrev meg ikke ned. Altså har min taushet endt opp som aksept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå