Aciive Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hei jeg er helt ny i det norske YouTube samfunnet og jeg vil at dere skal sjekke ut kanalen min. Akkurat nå har jeg bare en video, men jeg vil legge ut en hver dag. Jeg spiller Minecraft og Black Ops II på pc, men vil starte med Minecraft. Jeg skal også kanskje starte med konsoll gaming og recording, men det må vente til jeg har nok penger. Jeg er 14 år og kommer fra Nittedal og jeg heter Philip. Her er en link til kanalen min: http://www.youtube.com/channel/UCk8Q1Fc1oj3_UFeeMqLQFcA Takk for meg! :-) Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kan vel starte med at bakgrunnslyden på mic'en din er helt forferdelig Vanskelig å lykkes hvis folk ikke klarer å se på ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 For det første så var bakgrunnslyden horrible. For det andre så bør du muligens snakke litt høyere, du snakket ganske lavt. Invester i en ny mic, det er nok det første av alt du bør gjøre. Lenke til kommentar
Aciive Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Ok tusen takk for raske svar Lenke til kommentar
Aciive Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Hvordan kan jeg eventuelt fikse den lyden? Har et steel series siberia V2 black/gold headset Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skal ikke være slik ulyd i de, har selv Siberia V2 white, samme har de fleste jeg spiller med, vi har ingen støy i nærheten av det du har, kan være ledninger som ikke er skikkelig i eller brudd, det kan også være innstillinger på pc'en, hva bruker du til å ta opp med? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Prøv deg frem med instillinger, sjekk ledninger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sjekk evt. ledninger og se om dem er koblet skikkelig. Prøv også i ulike software, ta gjerne å record deg selv for å høre om bakgrunnslyden er vekke da. Lenke til kommentar
Aciive Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Den er desverre ikke det og jeg har sjekket PC, ledninger og andre software, men den er der fortsatt så jeg tror den er ødelagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Mulig du nok må pensjonere den for å komme deg videre i YT-karieren din. Lenke til kommentar
Aciive Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Kjøper nok meg en snowball eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå