Gå til innhold

Gamingdata til max 4k


Anbefalte innlegg

Har tenkt å bygge meg gaming data til max 4k, og lurte på om noen ville sette opp en liste med komponenter til meg. Jeg vil helst ha Intel Core i5 eller i7. Har Skjerm, tastatur, høyttalere, mus etc.

 

Spiller spill som CSS og CS: GO.

 

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/f...79&searchQuery=

 

Hvis du er interessert i brukt, får du mer enn hvis du kjøper og setter sammen selv. ^ et eksempel

 

Hvordan han har fått en i5 CPU ned på en 775 sokkel er et mirakel. Så om hovedkort og sokkel stemmer er det enten C2D 8300 eller C2D 7300 CPU her. Så slik sett blir annonsen litt tvilsom. For trådstarter er det også med mye han ikke trenger.

 

@batxi:

 

4 000 er svært knapt for en gamer-PC når du helst skal ha i5 eller i7. Billigste i5 du får er ca 1 300 kr, hovedkort 300 kr, kabinett 400 kr, strømforsyning 500 kr (finnes billigere - men de er ikke å anbefale), skjermkort ca en 1 000 kr, harddisk 500 kr, minne en 200 kr (4 GiB). Da er vi på 4 200 kr. Da har jeg ikke lagt særlig med kvalitet i delene og 4 GiB minne er knapt. OS har du heller ikke. Så skal du ned på 4 000 kr - ja da må du nok velge AMD eller i3. Da sparer du fort en 400 - 500 kr på CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...