Wabby Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/3109047.html Selv er jeg en hundeelsker og har faktisk aldri likt katter... Fint at det faktisk finnes en forklaring på det Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hahahahaha... og mor lurer på koffer eg er så sure (hint hint: vi har 2 katter) Lenke til kommentar
RIP Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hørte det på radioen, men jeg tror ikke noe på det.. jeg tror heller ikke på gud Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Tull&vas, med meg er det omvendt, vel nesten;elsker katter, liker noen bikkjer. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 I West Australia går en politiker inn for at alle landets katter skal være utryddet innen år 2020. ahahaha sjølv er jeg en hundeperson, men om kattene er snille/går ann å kose med, og ikkje "hårer" så er dei ok! men etter dette skal jeg revurdere hva jeg synnes om de sma krapylene Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har aldri likt katter no særli. Hunder Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Det tror jeg er _HELT_ riktig Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Pøh, katter finnes jo ikke annet enn TRES ADORABLE! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 liker ikke katt, har hund, hund spise katt, jeg fornøyd... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har katt, og er glad i den, tviler egentlig litt på at de dødstallene er realistiske.. Hvis du ser det på den måten er jo katter farligere enn sprit-- Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 KAttunger er søte da. Liker sjelden voksne katter men noen er søte da som vi kan se i kjæledyrs tråden. Anyways katter kan ikke måle seg med hunder. Dog 4 life ya'll Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hmm nå skal vi se sa den blinde... Hunder lukter vondt. De tar (som regel) stor plass. De sikler. De er dyre i innkjøp. De er dyrere i kosten. De er høylytte. De ødlegger parketten/inventaret. Og du må gå tur med de Katter er vedlikeholdsfrie. De er rimelige/gratis. De lukter godt. De spiser lite. De er kjælne. De er lett i vekt. De er stille. De er egenrådige. Og du slipper og gå tur med de 8) Pus 4 evah Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Hmm nå skal vi se sa den blinde... Hunder lukter vondt. De tar (som regel) stor plass. De sikler. De er dyre i innkjøp. De er dyrere i kosten. De er høylytte. De ødlegger parketten/inventaret. Og du må gå tur med de Katter er vedlikeholdsfrie. De er rimelige/gratis. De lukter godt. De spiser lite. De er kjælne. De er lett i vekt. De er stille. De er egenrådige. Og du slipper og gå tur med de 8) Pus 4 evah Helt enig. Jeg er et kattemenneske tvers igjennom. Har hatt katt siden jeg var 5 år, og kommer til å fortsette med det. jeg betviler stekt den artikkelen siden kattene mine får meg bestandig i godt humør, noe jeg ikke kan si om hunder Lenke til kommentar
farke Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm nå skal vi se sa den blinde... Hunder lukter vondt. De tar (som regel) stor plass. De sikler. De er dyre i innkjøp. De er dyrere i kosten. De er høylytte. De ødlegger parketten/inventaret. Og du må gå tur med de Katter er vedlikeholdsfrie. De er rimelige/gratis. De lukter godt. De spiser lite. De er kjælne. De er lett i vekt. De er stille. De er egenrådige. Og du slipper og gå tur med de 8) Pus 4 evah Arctic, min nye bestevenn Har selv en 13 år gammel, langhåra gråpus av en skogskatt; verdens snilleste, roligste og mest kosete katt (selv om han begynner å bli litt tussete på sine gamle dager :wink: ). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 *sende hunden min på kattene deres* Og HUN er rask. I helsiken! Lenke til kommentar
farke Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Tror nok katter generelt er raskere enn hunder, hvertfall vertikalt. Er nok med ett eneste tre så kan bikkja sitte der og lure! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 min kan klatre og og skyte med luftgæver. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Katter er vedlikeholdsfrie.Så godt som. Flinke selvhjulpne små skapninger, bare passe på at de har kasse og sand. Sånn skulle alle spedbarn vært. De er rimelige/gratis.Våre to kosta 6000 til sammen, men det var fordi vi måtte ha en rasekatt som kunne være inne hele tida. (Vi bor i tredje etasje i ei blokk) De lukter godt.Nesten hele tida til og med. De spiser lite.Åjada. De er kjælne.Særs hengivne små kryp, åja. De er lett i vekt.Ikke hvis de er overvektige, og dessuten blir rasen vår (Maine Coon) rimelig store av natur, voksen er den som en liten gaupe. Vår voksne katt, Hopi, som i tillegg er overvektig er likevel spretten som få, hopper blant annet opp på bokhylla med lite strev. (Det bare HØRES brutalt ut, og enda mer når den skal ned igjen.) De er stille.DET kommer helt an på rasen. Våre (Maine Coon'er) synger og prater til enhver tid, hadde en vanlig katt bært seg slik ville en trodd det var noe alvorlig galt med den. Men de ber jo bare om oppmerksomhet, og etter hvert er det bare søtt. Snakker sammen gjør de også. De er egenrådige.Noen gang prøvd å lære opp en katt, eller si til den hva den skal gjøre? Hehe, særs egenrådige, ja. Og du slipper og gå tur med de 8)Halleluja! I tillegg er jo kattunger med eventyrlyst som Darwin og hukommelse som en gullfisk bare søtt, da... "rundt hvert hjørne lurer et nytt rike" Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hmm nå skal vi se sa den blinde... Hunder lukter vondt. De tar (som regel) stor plass. De sikler. De er dyre i innkjøp. De er dyrere i kosten. De er høylytte. De ødlegger parketten/inventaret. Og du må gå tur med de Katter er vedlikeholdsfrie. De er rimelige/gratis. De lukter godt. De spiser lite. De er kjælne. De er lett i vekt. De er stille. De er egenrådige. Og du slipper og gå tur med de 8) Om hunden bråker, ødelegger inventar og dersom hunden din lukter vondt så er du en forferdelig dårlig hundeeier arctic. Har heller aldri hatt problemer med at hunden sikler... Får håpe du aldri får barn heller. De er nemlig dyrere i drift enn hunder. De tar enda mer plass, bråker enda mer og krever utrolig mye mer av tida di enn det en hund gjør Ja jeg har hatt både katter og en hund. Glad i dem alle, men hunder blir en del av familien på en måte katter aldri vil bli. Hvor nær man kommer hunden er noe dere katteeiere aldri kommer til å forstå. Man blir faktisk glad i hunden så det at man må gå tur 2x om dagen gjør ingenting, det er faktisk en av gledene med å ha hund. Man bryr seg ffs heller ikke om at hunden koster penger! Kapitalistsvin Det beste med hunder er utvilsomt at de er flinke til å kommunisere. Både med mennesker og med andre dyr. Tror du en katt kan leke med en sau? Neppe. Tror du en hund klarer det? Joda det gjør den og hunden forstår at den ikke må bite sauen i lekekamp slik den kan gjøre med andre hunder. Tror du en katt kan forsvare et annet dyr dersom det andre dyret kommer og ber om hjelp? Jeg vet hvertfall at hunden min kunne hjelpe katta Grunnen til at hunder kan komme så godt overens er evnen til å kommunisere. Katter kan kommunisere litt dem også, men ikke på langtnær så godt som hundene. Derfor forblir hunden menneskets beste venn. mer ansvar, større jobb, større gleder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 sant det. Hunden min bråker ikke (knurrer hvis den hører lyder utenfor huset) og bjeffer så å si aldri med mindre eg gir kommando om at hun skal bjeffe. Hunden min ødlegger ikke inventar eller parkett. hun tygde i stykke noen tøfler og gnagde på en dør engang som valp men ellers ikke noe tull. Hunden min spiser ikke så mye egentlig. Hun har skålen med mat fullt hele tiden og hun spiser bare det hun må. Helt utrolig egentlig men hun regulrer mat mengden selv og eg vet ikke om andre hunder som gjør det samme. Hun er perfekt når det gjelder kose/leke delen. Altså i huset sover hun og koser hele tiden. Leker med kosebamse og ball en sjelden gang men 90% av tiden inne i huset sover hun eller koser med familien. Men med engang hun kommer seg ut av huset er det andre boller. Da er hun ivrig som pokker og vil bare leke og være tøff. Litt problemer med andre tisper og katter mens eller er hun perfekt ute. Og hun lukter nesten alltid godt. Det er bare hunder med eiere som aldri vasker hundene sine som stinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå