Gå til innhold

Must have mods for Morrowind?

Anbefalte innlegg

Heisann:)

Tenkte og begynne på Morrowind, men det begynner og bli ett par år gammelt og det syntes jo veldig godt på grafikken.

Så det jeg lurer på er om det er noen som har noen forslag til mods som man burte legge inn?

Tenkte i banene av grafikk mods, som ikke endrer stemningen i spillet, men kom gjerne med andre mods som jeg burte ha :)

Takker for svar, og husk at jeg aldri har spilt det før :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke spilt Morrowind med mods tidligere (jeg hadde det kun på Xbox i sin tid), men for når jeg skal spille igjennom igjen har jeg notert meg Morrowind Sounds and Graphics Overhaul som er en mod som forsøker å forbedre det grafiske og annet samtidig som "Morrowind-følelsen" bevares. Hvorvidt de lykkes aner jeg ikke.

-Deluze

Edit: Linken fungerer hos meg, men jeg legger til url for Nexus, samt url for hjemmesiden til modden.

Nexus: http://morrowind.nexusmods.com/mods/36945/?

Ornitocopter: http://www.ornitocopter.net/morrowind-overhaul/

Nexus har også ulike topplister for mods til Morrowind, dog er det som regel veldig mye snadder som ikke kommer seg opp på listene av ukjente grunner.

Hvis denne linken fungerer skal den ta deg til en liste over grafiske mods sortert etter antall nedlastninger.

Endret av Deluze
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Morrowind med mods tidligere (jeg hadde det kun på Xbox i sin tid), men for når jeg skal spille igjennom igjen har jeg notert meg Morrowind Sounds and Graphics Overhaul som er en mod som forsøker å forbedre det grafiske og annet samtidig som "Morrowind-følelsen" bevares. Hvorvidt de lykkes aner jeg ikke.

-Deluze

Det er akkuratt en slik mod jeg tenker på:) M en linken fungere ikke, kan du fikse den? :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...