Matsiboyy Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Har nettopp vært en kar hos meg og montert antenne og installert RiksTV i hjemmet mitt. Til min store forundring hadde jeg plutselig både TV2 Premier League og Cmore - kanaler jeg i utgangspunktet ikke har bestilt. Er dette kun midlertidig, montro? Fikk beskjed om å ikke slå av dekoderen, ettersom det skulle skje en oppdatering i morgen tidlig, kl. 06.00. Kan det tenkes at dette rettes opp i da? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kan det tenkes at dette rettes opp i da? Ja. Dersom du slår av dekoderen slik at du ikke får oppdateringen så kan det også tenkes at du vil ha disse kanalene ytterligere noen dager. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Når man kjøper nytt abonnement er det ganske vanlig at alle kanaler er åpne en periode. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Alle 'nye' får rundt en måneds grace periode hvor alt er åpent. Flere grunner til dette. Lettere administrativt for leverandøren og de får kanskje solgt noen ekstra kanalpakker ( lokkemat ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå