Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ftp... Får ikke connectet tol hjemmesiden min

Anbefalte innlegg

HEI...

Nå for noen dager siden registrerte jeg meg på home.no for at jeg kan legge ut forskjellige ting på den, sånn som bilder osv... Men for å få lagt ut disse forskjellige bilder og andre ting så må man jo ha et ftp program, det fikk jeg lasta ned.. Også skulle jeg jo prøve og connecte..

Jeg skrev:,

Server or Url: ftp.home.no

User name: ******

Password:******

og deretter trykkte jeg på connect. Da jeg gjorde det så kom det opp nede i høyre hjørne: RETRY ATTEMP ABORTED. :cry:

Hva skal dette bety???

Jeg har prøvd opp til flere "hundrede" ganger, men til ingen nytte...

Kan noen være så snill og hjelpe meg... :roll:

Tusen tusen takk for all hjelp på forhånd :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
10 kr. pr SMS (engangspeløp) ...

Jeg skal ikke ha SMS greier... :grumpy:

Jeg skal lage en hjemmeside via start.no sitt medlemskap, det står at man får 30 MB på hjemmesiden.

Altså: Gratis hjemmesider

Eget hjemmesideområde på opptil 30 mb

Integrert med Frontpage

Enkel adresse: home.no.net/brukernavn/

Lenke til kommentar

Altså: Koster det noe å registrere seg på START.NO????

Vårt gratis medlemskap gir deg en rekke fordeler:

Internett uten abonnementsavgift

10 unike e-postadresser (f.eks. [email protected])

Ny og forbedret e-postleser med opptil 30Mb lagringsplass

Opptil 30 Mb serverplass til din egen hjemmeside

Skift passord, endre profil m.m. med Min Profil

Lagre bokmerker slik at du alltid har tilgang til dem

Tilgang til vår unike spilltjeneste

Tilgang til flere spennende tjenester på Start.no og Dagbladet.no

Lurte også på hva det dere Internett uten abonnementsavgift er... Koster det noe eller er alt som følger med registreringen gratis???? Får man noe i posten??? :roll::roll:

Lenke til kommentar

ja, men du MÅ betale kr 10 via SMS for å få tilgang til FTP`en din.

Fordi start sitt webområde ble utnyttet av et utenlands firma for å lagre tingene sine på webben til start.

Derfor tar dei no kr 10 for å kunne koble til via FTP :(

slik er det bare :shrug:

Men les på start.no .. det står hvordan du skal gjøre det en plass der!

Dersom dette ikke funker , kan du kanskje teste å skru av "brannmuren" din dersom du har ! :-?

GL! :yes:

Lenke til kommentar
ja, men du MÅ betale kr 10 via SMS for å få tilgang til FTP`en din.

Fordi start sitt webområde ble utnyttet av et utenlands firma for å lagre tingene sine på webben til start.

Derfor tar dei no kr 10 for å kunne koble til via FTP   :(  

slik er det bare  :shrug:  

Men les på start.no .. det står hvordan du skal gjøre det en plass der!

Dersom dette ikke funker , kan du kanskje teste å skru av "brannmuren" din dersom du har !  :-?  

GL!  :yes:

Tusen takk...

Ps: Der sa du noe med barnnmuren.. det har jeg,, sikkert den som lager krøll.. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har selv brukt home.no i over et år, og alle mine områder som jeg aktiverte den gang, fungerer. Men grunnen til at du ikke klarer å logge deg på er fordi du har registrert "adressen" din etter Mai måned. Gutta som styrer HOME.NO har rett og slett ikke gjort jobben sin med å oppdatere hele nettverket sitt. Og derfor virker det ikke

START.NO er ikke å anbefale, hvis ikke du ønsker å bruke en dag på opplasting fra telefonlinja da!

LYKKE TIL VIDERE....DET ER BARE Å VENTE!

Lenke til kommentar

HER ER SVARET!!!_------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Jeg har selv brukt home.no i over et år, og alle mine områder som jeg aktiverte den gang, fungerer. Men grunnen til at du ikke klarer å logge deg på er fordi du har registrert "adressen" din etter Mai måned. Gutta som styrer HOME.NO har rett og slett ikke gjort jobben sin med å oppdatere hele nettverket sitt. Og derfor virker det ikke

START.NO er ikke å anbefale, hvis ikke du ønsker å bruke en dag på opplasting fra telefonlinja da!

LYKKE TIL VIDERE....DET ER BARE Å VENTE!

Lenke til kommentar

Jeg har funnet feilen for håpentlig vis.. :D Jeg har glemt å gjøre er å: For å aktivisere kontoen din, må du først logge deg inn på:*********

Kontoen din vil IKKE virke før dette er gjort

Her er feilen :woot:

Men det som er problemet nå er at jeg ikke greier å aktivere denne... Når jeg går inn på linken jeg har fått av home.no så står det: E-postmeldingen er inaktiv, og koblingen har blitt inaktiv. Hvis du vil bruke koblingen, lukker du dette vinduet og går tilbake til MSN Hotmail -meldingen. Klikk deretter på leserens oppdateringsknapp eller lukk meldingen og åpne den på nytt

Men dette greier jeg ikke :x Noen som vet hva jeg må gjøre??????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...