andro81 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Noen som veit om noen tabletter som kan rense mine Blod årer pga høyt fett innhold i dem. Helse kost ell lign. Fått beskjed om att det er mye Dritt i årene mine. Sliter med att beina dovne bort osv. Håper på noen gode tips å råd. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er du overvektig? Hvis ja så er det det problemet du må ta tak i først. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tabletter.. Hvordan er kostholdet ditt, og ditt forhold til trening? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Når man stiller slike spørsmål som du gjør her, vitner det om et sterkt behov for kunnskap. Diskusjon.no er jo i utgangspunktet et godt sted å begynne, men jeg har litt på følelsen at du vil få bedre svar i en konkret dialog med kvalifisert helsepersonell. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Dean Ornish er verdt å låne øre til. http://www.ted.com/t...on_healing.html Endret 27. mai 2013 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå