Espen Jansen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Stilsikkert skytegalleri i den helsprøe vesten. Les hele saken Lenke til kommentar
lain Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Verdt å notere at utvikler jobber med patch for mulighet til å justere fov på pc. Jeg er av de som fikk hodepine av å spille med lav fov (samme issue på mw2). Ellers et fint story drevet, linært, western skytespill. Var vel ikke mer enn 15euro på steam heller. Lenke til kommentar
amras_Telemnar Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 "Den ville vesten var en helsprø periode i amerikansk historie, og bankran, indianerkrigere og dueller i hovedgata var hverdagskost." Dette stemmer ikke helt. Det er westernfilmer som har skapt den mytiske ville vesten vi kjenner i dag. 5 Lenke til kommentar
cselnes Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Verdt å notere at utvikler jobber med patch for mulighet til å justere fov på pc. Jeg er av de som fikk hodepine av å spille med lav fov (samme issue på mw2).. Kom patch i går. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 "Den ville vesten var en helsprø periode i amerikansk historie, og bankran, indianerkrigere og dueller i hovedgata var hverdagskost."Dette stemmer ikke helt. Det er westernfilmer som har skapt den mytiske ville vesten vi kjenner i dag. Og hva mener du foregikk i den "mystiske ville vesten vi kjenner i dag"? Når du har sagt A så må du si B;) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Og hva mener du foregikk i den "mystiske ville vesten vi kjenner i dag"? Når du har sagt A så må du si B;) Dueller var jo såvidt meg bekjent nesten like uvanlig som i dag, dvs noe som nesten aldri skjedde (ihvertfall ikke på den måten), og jeg tror drapsraten også var ganske lav. AtW Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 "Den ville vesten var en helsprø periode i amerikansk historie, og bankran, indianerkrigere og dueller i hovedgata var hverdagskost."Dette stemmer ikke helt. Det er westernfilmer som har skapt den mytiske ville vesten vi kjenner i dag.Og hva mener du foregikk i den "mystiske ville vesten vi kjenner i dag"? Når du har sagt A så må du si B;) Som du kanskje ikke fikk med deg så skriver han mytiske og ikke mystiske. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 "Den ville vesten var en helsprø periode i amerikansk historie, og bankran, indianerkrigere og dueller i hovedgata var hverdagskost." Dette stemmer ikke helt. Det er westernfilmer som har skapt den mytiske ville vesten vi kjenner i dag. Dueller er riktignok hollywood-generert, men kriger mellom hvite og røde, samt bankran var noe som var vanlig. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er der noe multiplayer på dette spillet? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Verdt å notere at utvikler jobber med patch for mulighet til å justere fov på pc. Jaså? Har ikke noe mot dette, selv om at FOV'en ikke egentlig plager meg så særlig. En FOV slider er uansett fint å få. Jeg elsker i alle fall spillet. Det gir meg akkurat hva jeg vil ha, til en latterlig lav pris. I tillegg til å være et tøft lite arkadespill, leker det også med narrativet på en måte som få andre spill gjør. Fortellerstemmen knytter seg bokstavelig talt inn i selve gameplay'et mens du spiller, plutselig endres på ting basert på hva fortelleren sier, osv. Det er ikke akkurat revolusjonerende, men til et spill til slik spottpris, med god grafikk, flott våpenfølelse og fin variasjon mellom levlene, så kan jeg ikke klage. Elsker det, rett og slett. Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Morsomt spill. Skaffet det i dag (eller i går er vel mer korrekt), og fikk nettopp det jeg forventet meg. Uhøytidelig pang-pang. Vel verdt den drøye hundrelappen det kostet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Koster noe sånt som 85 kroner på f.eks Green Man Gaming. Vel verdt kronene. 1 Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Fortellingen og kommentarene, samt harseleringen med historie er verdt spillet i seg selv. Herlig med spill som ikke tar seg selv høytidelig. Lenke til kommentar
w0nderCHiN Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Som du kanskje ikke fikk med deg så skriver han mytiske og ikke mystiske. Som du også kanskje ikke fikk med deg så spiller det ingen rolle om den ville vesten var mystisk eller mytisk, spørsmålet mitt er fortsatt det samme, men skjønner at du liker å kverulere;) Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Som du også kanskje ikke fikk med deg så spiller det ingen rolle om den ville vesten var mystisk eller mytisk, spørsmålet mitt er fortsatt det samme, men skjønner at du liker å kverulere;) Uff. Det er allment kjent at det bildet vi har av "den ville vesten" er en MYTE. Derfor jeg trodde du leste feil. Og det er en forskjell på myte og mystikk. Myte: allmenn oppfatning som ikke er sann Mystikk: gåtefull; mistenkelig Den ville vesten var ikke gåtefull, man vet fra historien hva som foregikk på den tiden. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Fortellingen og kommentarene, samt harseleringen med historie er verdt spillet i seg selv. Herlig med spill som ikke tar seg selv høytidelig. Ja Er på kapittel 4 nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå