medlem-124997 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Fullt forståelig at foreldre er kry over at poden har lært å gå eller har fått sin første tann. Men å smekke opp ett bilde i ett album på facebook er ikke det samme som å ta ett bilde å lime inn i fotoalbumet som ligger i skapet hjemme. Jeg tviler sterkt på at mange mødre (Mødrene er desidert verst!!) kjenner alle de 7-800 vennene de har på listene sine.. Det går nok mye på bekjente og folk man "vet hvem er". Det er de man minst venter det som har tvilsomme interesser.. Forøvrig har jeg gitt opp å si ifra. Sa ifra til ei som la ut ett bilde av sønnen på 4 år som løp naken rundt i huset en gang og fikk streng beskjed om å passe mine egne saker.. Da får bildet bare bli lastet ned og delt av pedofile verden over.. Og ungen får finne det igjen selv om ti år når han sitter å surfer intetanende på nettet. Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du burde jo be hun som la ut bildet av sønnen din om å passe sine saker, du passet jo faktisk dine saker. Hun har faktisk ikke lov til dette, og kommer jeg i den problemstillingen med mitt barn vil jeg kreve det fjernet. Se her for info om bilder av barn publisert på nettet, og ditt ansvar som forelder. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 (endret) JaBBe - det var ikke mitt barn. Det var hennes eget. Og dette var ett menneske som jobber på og med bilder og internett av yrke, og mest av alle burde forstå hvor skummelt slikt faktisk er. Endret 12. juni 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
JaBBe Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Ah, beklager. Leste litt for raskt. Nei, da får du passe dine saker Kjenner til noen som er som hun du snakket om, det beste man kan gjøre er å be de lese litt om det, tenke litt på grenser og finne en balanse mellom hønemor og full eksponering. Bilder som første smil, første dag på skolen er ok for de fleste, men de bør i det minste være påkledd. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Her er noen som er kritiske til badebilder. Selvfølgelig ledsaget av et badebilde http://www.aftenbladet.no/familie-og-oppvekst/Tenk-pa-dette-for-du-legger-badebilder-av-ungen-pa-nett-3227523.html#.UgLcZaxh89Y Lenke til kommentar
Slendrian89 Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 1995: "Kom hit *******. Så skal vi se på fotoalbumet fra du var liten" 2015: "Ta opp iPaden din, gå inn på profilen min og se bildene i albumet lillesupersnuppesnuskegullet mitt. For der ligger alle bildene fra du var liten og fram til i dag " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå