Gå til innhold

Forestilte du deg at du var på Utøya og klarte å overmanne terroristen?


Loff1

  

106 stemmer

  1. 1. I kjølvannet av 22. juli-hendelsen, hadde du en fantasi om at du selv var på Utøya og klarte å overmanne terroristen?

    • Ja.
      59
    • Nei.
      47


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det rart? Jeg hadde mange tanker rundt det som skjedde, og det er vel normalt å sette ord på tanker.

 

Rart? Jeg skrev merkelig, ikke rart. Såklart, det er normalt å sette ord på tanker. De fleste forestilte seg vel at det var en sint muslim med mustache og C4-sprengstoff under jakkelomma.

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Egentlig ikke, men har tenkt over lignende ting før om at jeg skulle være dagens helt dersom noen kapret bussen f.eks.

 

Har innsett at jeg mest sannsynlig ikke hadde klart å overmanne noen som har våpen osv, men enten kommer jeg til å klikke mentalt på vedkommede eller så blir jeg så stiv av skrekk at jeg ikke klarer å gjøre en dritt.

 

Det er lov å dagdrømme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sært. Er det ikke mer virkelighetsnært å dagdrømme om at vi hadde hatt en politimyndighet hvor deres fremste spesialister på slike hendelser ikke kjørte bil til åstedet, for og deretter nesten prestere å drukne seg selv i en synkende liten gummibåt?

 

Tenk om de feks hadde hatt en eller annen magisk mekanisk innretning som kunne tillate dem og fly gjennom skyene?

 

Men la oss heller fokusere på det som faktisk fungerer så bra, yndlingsfrasen til både vår helse og utdanningsminister og politikere forøvrig, de tok jo tross alt ikke bussen selvom det utvilsomt hadde vært mer miljøvennlig.

Endret av aagmed
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...