Gå til innhold

Trenger littegranne hjelp til hvordan gjøre et nettsted populært:

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg trenger litt "ekspert" hjelp til å gjøre et "Tekstbasert" spill vellykket.

Jeg har begynt å bruke google adwords nå, og forløpig på 2 dager har jeg fått 18 000 visninger men bare 10 "NYE" medlemmer på de dagene. Jeg er fult klar over at søke ord osv... Sier mye om man får medlemmer på spillet osv.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om noe lignende til google adwords som fungerer bedre eller hva bør jeg gjøre? :)

Mvh Dan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du har fått 18000 visninger, men bare 10 nye medlemmer så er det nok ikke det at AdWords fungerer dårlig, men at spillet appellerer for lite til at folk vil spille det. Da 18000 (Dersom det er unike brukere) syntes annonsen var interessant nok til å trykke på, men ikke registrerte seg, så ville jeg nok prøvd å endre siden de lander på til å gi brukere mer lyst til å undersøke videre.

Lenke til kommentar

Dersom du har fått 18000 visninger, men bare 10 nye medlemmer så er det nok ikke det at AdWords fungerer dårlig, men at spillet appellerer for lite til at folk vil spille det. Da 18000 (Dersom det er unike brukere) syntes annonsen var interessant nok til å trykke på, men ikke registrerte seg, så ville jeg nok prøvd å endre siden de lander på til å gi brukere mer lyst til å undersøke videre.

ÅÅÅ Beklager! Har bare 30klikk! Altså 18 000 har sett "reklamen" på google.com mens 30 av dem har KLIKKET på selve annonsen og blitt ført til spillet og av dem er 10 nye!

Det jeg lurer på er det mulig å lage det til et ultimatum hvor 10 medlemmere +++ per dag er mulig? Eller bør jeg kanskje vente og gi "søke ordene mine" tid på å bli populær nok og at ordet sprer seg? :)

Lenke til kommentar

Uff, du prøver deg inn på den marknaden ja. Det er mange spel allereie, og alle er nesten-kopiar av kvarandre. Og den massa av brukarar som likar slike spel aukar ikkje akkurat proporsjonalt med talet på nye tekstbaserte spel som kjem ut.

1. Finn på noko nytt. Noko som ingen har gjort før. Noko som skil seg ut i overfloda av spel!

2. Syt for å ha eit godt fungerande spel når den verkelege brukarmassa skal prøvde dette. Gjerne datastyrte brukarar for å ha eit spel med høg aktivitet frå starten av, som gjer det mykje meir attraktivt for nye spelarar å prøve ut, og halda fram. Så kan ein heller fase ut dei datastyrte brukarane etter kvart.

3. Alltid utvikle spelet. Alltid gjera spelet interessant for gamle spelarar.

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Uff, du prøver deg inn på den marknaden ja. Det er mange spel allereie, og alle er nesten-kopiar av kvarandre. Og den massa av brukarar som likar slike spel aukar ikkje akkurat proporsjonalt med talet på nye tekstbaserte spel som kjem ut.

1. Finn på noko nytt. Noko som ingen har gjort før. Noko som skil seg ut i overfloda av spel!

2. Syt for å ha eit godt fungerande spel når den verkelege brukarmassa skal prøvde dette. Gjerne datastyrte brukarar for å ha eit spel med høg aktivitet frå starten av, som gjer det mykje meir attraktivt for nye spelarar å prøve ut, og halda fram. Så kan ein heller fase ut dei datastyrte brukarane etter kvart.

3. Alltid utvikle spelet. Alltid gjera spelet interessant for gamle spelarar.

:)

Høres veldig bra ut, svarene jeg har fått så langt ja!

Dette er ikke noe "FULLTIDS" opplegg jeg holder på med. Kan så å si kalle det en grei hobby for å komme lengre i min egen utvikling innenfor scripting og reklamering osv... Få litt erfaring om dette er noe jeg kan utvikle videre, eller om det går i dass. Man må jo faile før man vinner? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...