Laila - Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Stillestående vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du har gjort en flott jobb med redigeringen synes jeg. Versjon 2 er ikke på langt nær like bra som V1, selv om det er samme bilde. Bra jobba! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Velger nok V1, her! Ble stilig dette! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Du har gjort en flott jobb med redigeringen synes jeg. Versjon 2 er ikke på langt nær like bra som V1, selv om det er samme bilde. Bra jobba! Tusen takk Cardinal Liker V1 best selv Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Velger nok V1, her! Ble stilig dette! Tusen takk Svein På en mini-fototur med en veldig streng J2- Vi kjørte over grønne heier med nydelig varmt kveldslys og skygger for å dra til noe vi trodde var noe, og endte opp på Labro kraftverk. Og ble selvfølgelig skuffet, lite lys, ikke noe spennende osv. Men hehe... J2 var streng og sa , her blir vi til vi finner noe!! Det her ble resultatet fra min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg