Cid Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Well can jeg det? Du vet slå en knute på alle de røde fra to PSU`er alle svart osv. slik at jeg får for eks. dobbelt så mye strøm å leke med? eller vil det her krasje og lage stygge boligbranner og andre ille ting? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Er det ikke like greit å bruke 2 PSU- er og fordele strømforbruket mellom de enhetene du skal koble til? Du får ikke noe mer strøm fordi du kobler dem sammen. Lenke til kommentar
Cid Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Klargjøre hensikten litt..... Vil bygge meg kabinett fra scratch og legge opp strøm til hdd cd rom osv pent og bundlet slik at hver hdd plass har "sin" kontakt med 5-6cm ledning fritt, og få alle ledninger untatt de til HK liggende pent langs kanten av hdd racket. Jeg har fler små psu`er og noen AT psu`er liggende og det er disse jeg vil utnytte, men for å få det pent etter inspirasjon fra bilstereobygging, vil jeg ha få kabler. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 her er en fin guide: http://www.themodfathers.com/articles/dualpsu.php Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 kjøp: *loddebolt *loddetinn *krympestrømper *sukkerbiter *1,5kvd ledning rød *1,5kvd ledning gul *1,5kvd ledning svart *evt molex kontakter hvis du finner på elfa eller andre plasser. Idèen din liker jeg! Men hvorfor ikke gjøre det fra scratch hvis du først tenker på det. Kontaktene fra de gamle atx og at forsyningene er jo standard molex, så de kan du bruke. Legg opp kabling til alle enhetene som skal ha strøm, og så samler du kablene i en liten koblingsboks eller lignende, der du har strøm-inn og strøm-ut. Alt du trenger finnes på clas ohlson (og biltema for den del) DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå