Gå til innhold

Galaxy S2 hang seg ved installering av oppdatering

Anbefalte innlegg

Lastet ned oppdateringen. Valgte "installér alle" (ikke at jeg vet hva det innebærer, trodde det bare var én). Så valgte jeg klokkeslett for installeringen etter å ha fått beskjed om at det ikke engang vil være mulig å foreta nødanrop. Valgte 1 min fram i tid.

Neste gang jeg så på telefonen stod det Samsung i displayet, hvit skrift. Står og "blinker" med en blåaktig glød. Sånn blir den bare stående. Tok ut batteriet og satt det inn på nytt. Når jeg da starter opp telefonen på nytt får jeg den intro-greia til Samsung, men så blir den bare stående med Samsung-teksten og glødinga igjen. Kom meg ikke til pin-inntasting.

Hva kan jeg gjøre med dette? Må jeg til butikken (Elkjøp) med den? Kan dette koste meg noe? Telefonen er fra høsten 2011. Har root, men aldri installert custom roms.

Blir definitivt ikke Samsung neste gang hvis dette er noe jeg selv må dekke, da blir det kanskje aldri Samsung igjen. Kan ikke tenke meg noe annet enn at det er oppdateringa som er skyld i dette. Vet ikke hvilken oppdatering det er, men er vel kanskje i et par uker (jeg har elendig hukommelse) jeg har fått beskjed om at det er mulig å oppgradere.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...