Kill`em all Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 hei vær så snille, har noen god peiling på når linux klikke i installeringa ?? eg hadde win2k pro innpå, så skulle eg formatere å installere linux red hat 9.0 i same slengen. dette skulle vere peace of cake egentli der linux formatere i same sleng dein installeres. noe gjekk galt o nå e samtlige 6 partisjoner ukjente og eg får ikke informasjon om dei, finn dei ikke i fdisk o får verken formatere eller installere noenting her. KA ****** ER GALT ????? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 fdisk kan ikke fjerne de partisjonene. Bruk installasjonsprogrammet til Win2000, eller Ranish. Lenke til kommentar
Kill`em all Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Bruk installasjonsprogrammet til Win2000 ? dette går ikkje , den ser på harddisken som ukjent, eg kan verken formatere, installere eller noko. einaste e kan der innpå e å oppretter ny partisjon. e de3n gått te hell ?? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hva med å starte linux install på nytt? da burde du kunne formatere. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Eller slenge inn XP CD'n og høvle over hele disken? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er det ikke bare partisjonene som er ukjent? Da skal vel installasjonsprogrammet kunne fjerne de partisjonene slik at du kan lage nye. Hvis ikke, så vet jeg at Ranish kan fjerne de. Lenke til kommentar
Kill`em all Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 fjerne partisjoner ? noko som e heilt uaktuelt på desse harddiskene. det går ikke, o e klare å fjerne dei o lage nye inne på linux, men formatere dei o gjere dei instalasjonsklare ?? NEIDA ! helvete og Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Mulig jeg har misforstått litt. Trodde du snakket om partisjoner som var blitt opprettet under installasjon av Linux. Ditt siste innlegg gjorde det helt klart at jeg ikke forstår hva du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå