Fiveacus Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jepp hahaha, det er meget mulig ja. Er så lenge siden så jeg husker ikke. Ah, så vi kommer ikke i trøbbel eller noe ? hvis vi gjør det. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Jepp hahaha, det er meget mulig ja. Er så lenge siden så jeg husker ikke. Hvordan la du inn kortet ditt? Når du har opprettet en konto må du skrive inn Betalingskortnummer og CSC. Tror ikke vi som har kort for de over 13 år har dette. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hvordan la du inn kortet ditt? Når du har opprettet en konto må du skrive inn Betalingskortnummer og CSC. Tror ikke vi som har kort for de over 13 år har dette. Jeg har alltid hatt det. Visa Electron fra Nordea Diabetui Er ikke det ulovelig ? uten tilatelse av foreldrene Brudd på reglementet kanskje, men ikke akkurat noe jeg bryr meg om Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 da har jeg et problem Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Fikset det med Paypal, men hvordan sender folk penger til deg? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Jeg har kort, son kort som du kan få fra 13 og oppover. Mener du at foreldrene mine bare kan lage en Paypal konto så legger jeg til mitt kort? Du må ha et et ekte visa-kort (ikke noe Visa Electron-greier). Har du et 16-sifret kortnummer på fremsiden så har du Visa. Men jeg tror det blir et problem når du skal registrere kortet hos Paypal(selv om du sier du er 18), fordi jeg tror de samtidig sjekker alderen din. Men jeg er ikke helt sikker, så du kan alltids prøve, bare du først har et visakort. Nå i dag får jo også de yngre visakort så de kan handle på nettet, men da med lavere beløpsgrense. Men det vil jo ikke ha noe å si når du skal ta i mot penger. Endret 27. mai 2013 av Quevaal 1 Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har Visa Electron. Men jeg så at jeg kan legge til kontonummeret for å motta penger, så det går fint så lenge jeg ikke skal betale noe. Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg har Visa Electron. Men jeg så at jeg kan legge til kontonummeret for å motta penger, så det går fint så lenge jeg ikke skal betale noe. OK, det er en del år siden jeg registrerte meg og da var det bar Visa som gjaldt, men bra hvis du kan registrere med konto. (Da trenger du kanskje Iban-nummer og Swiftkoden til banken din) Lenke til kommentar
Warz Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hva er bitcoins, og hva er det gmail greiene? Hvis du kan bruke bitcoins, så gjør det. Bitcoins er et P2P betalingssystem og har ingen aldersgrense, alle kan bruke bitcoin, se bitcoin.org for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå