Gå til innhold

Paypal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp

hahaha, det er meget mulig ja. Er så lenge siden så jeg husker ikke.

Hvordan la du inn kortet ditt? Når du har opprettet en konto må du skrive inn Betalingskortnummer og CSC. Tror ikke vi som har kort for de over 13 år har dette.

Lenke til kommentar

Hvordan la du inn kortet ditt? Når du har opprettet en konto må du skrive inn Betalingskortnummer og CSC. Tror ikke vi som har kort for de over 13 år har dette.

Jeg har alltid hatt det. Visa Electron fra Nordea

Diabetui

Er ikke det ulovelig ?:p uten tilatelse av foreldrene

Brudd på reglementet kanskje, men ikke akkurat noe jeg bryr meg om

Lenke til kommentar

Jeg har kort, son kort som du kan få fra 13 og oppover. Mener du at foreldrene mine bare kan lage en Paypal konto så legger jeg til mitt kort?

Du må ha et et ekte visa-kort (ikke noe Visa Electron-greier). Har du et 16-sifret kortnummer på fremsiden så har du Visa.

Men jeg tror det blir et problem når du skal registrere kortet hos Paypal(selv om du sier du er 18), fordi jeg tror de samtidig sjekker alderen din. Men jeg er ikke helt sikker, så du kan alltids prøve, bare du først har et visakort.

Nå i dag får jo også de yngre visakort så de kan handle på nettet, men da med lavere beløpsgrense. Men det vil jo ikke ha noe å si når du skal ta i mot penger.

Endret av Quevaal
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har Visa Electron.

Men jeg så at jeg kan legge til kontonummeret for å motta penger, så det går fint så lenge jeg ikke skal betale noe.

OK, det er en del år siden jeg registrerte meg og da var det bar Visa som gjaldt, men bra hvis du kan registrere med konto. (Da trenger du kanskje Iban-nummer og Swiftkoden til banken din)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...