Tryminator Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei. Jeg og en kompis har en MC server, og mange vil donere, men har ikke Paypal. Problemet er at jeg er 14 år... Noen som ha noen tips om hva jeg kan gjøre for å få Paypal eller motta pengene???? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Eneste du trenger er bankkort og å opprette Paypal-konto Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Eneste du trenger er bankkort og å opprette Paypal-konto Kvalifisering og vanlige kontotyper 2.1 Kvalifikasjonskrav. For å være kvalifisert for våre PayPal-tjenester, må du (i) være innbygger i ett av landene oppført på PayPal Worldwide-siden, (ii) ha full rettslig handleevne til å inngå kontrakt, og (iii) hvis du er en enkeltperson, være minst 18 år gammel. https://cms.paypal.c...&locale.x=no_NO Jeg kan tenke meg at det foretas en alderssjekk når man legger inn visakortet. Det eneste jeg kommer på er om noen andre, f.eks. foreldre, kan opprette en PayPal-konto for dere. Så lenge dere bare skal ta i mot penger burde dette gå greit. Endret 27. mai 2013 av Quevaal 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva med å ta imot donasjoner i bitcoins? Ellers har jo google åpnet for å sende penger med gmail nå - vet ikke hvordan betingelsene er der mht til alder... Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Det med at foreldrene lager en konto er nok det beste. Hva med å ta imot donasjoner i bitcoins? Ellers har jo google åpnet for å sende penger med gmail nå - vet ikke hvordan betingelsene er der mht til alder... Hva er bitcoins, og hva er det gmail greiene? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 https://cms.paypal.c...&locale.x=no_NO Jeg kan tenke meg at det foretas en alderssjekk når man legger inn visakortet. Det eneste jeg kommer på er om noen andre, f.eks. foreldre, kan opprette en PayPal-konto for dere. Så lenge dere bare skal ta i mot penger burde dette gå greit. Jeg har kort, son kort som du kan få fra 13 og oppover. Mener du at foreldrene mine bare kan lage en Paypal konto så legger jeg til mitt kort? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva er bitcoins, og hva er det gmail greiene? http://lmgtfy.com/?q=bitcoin Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Bare spør foreldrene dine, de sier nok ikke nei til at du som 14 åring lovlig har funnet en måte å tjene penger på, dette er bare sunt, stå på! Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Skal jeg bare lage en konto i mitt navn, eller foreldrene mine sine navn? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du må opprette kontoen i en av dine foreldres navn, med tillatelse. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Du må opprette kontoen i en av dine foreldres navn, med tillatelse. Også legge til mitt kort? Lenke til kommentar
felicity Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Også legge til mitt kort? Pengene må gå gjennom en av dine foreldres konto, og deretter overføres til deg av dem. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er under 18, og jeg laget Paypal-konto selv Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Pengene må gå gjennom en av dine foreldres konto, og deretter overføres til deg av dem. hva skjer vist jeg legger til min konto direkte da? Lenke til kommentar
Fiveacus Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Diabetui Jeg er under 18, og jeg laget Paypal-konto selv Er ikke det ulovelig ? uten tilatelse av foreldrene 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Har selv PayPal konto, har hatt det siden jeg var ca 14. Har aldri hatt noe problemer med det. Visste faktisk ikke at det var ulovlig før nå. Btw: Bruker mitt eget kort, alltid gjort det. Endret 27. mai 2013 av Wakarimasen Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Har selv PayPal konto, har hatt det siden jeg var ca 14. Har aldri hatt noe problemer med det. Visste faktisk ikke at det var ulovlig før nå. Btw: Bruker mitt eget kort, alltid gjort det. Har du son Visa kort for folk over 13? Lenke til kommentar
Fiveacus Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Har selv PayPal konto, har hatt det siden jeg var ca 14. Har aldri hatt noe problemer med det. Visste faktisk ikke at det var ulovlig før nå. Btw: Bruker mitt eget kort, alltid gjort det. Har du .lyvd om alderen din der du registrerer deg ? 1 Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Har du son Visa kort for folk over 13? Jepp Har du .lyvd om alderen din der du registrerer deg ? hahaha, det er meget mulig ja. Er så lenge siden så jeg husker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå