Woppah Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei jeg skal kjøpe et gtx 780 gpu, og jeg har et gtx 580 som jeg vil kjøpe noen helt vanlige komponenter til. Jeg trenger IKKE kabinett, men siden jeg tenkte å bruke denne som litt server/gaming pc så trenger jeg noen komponenter som er bra for det til minst mulig penger fordi jeg ikke vil bruke alle pengene mine på den pcen. Trenger ikke skjerm,tastur,gpu og mus men trenger OS, ellers trenger jeg alt det andre av pc komponenter. Mvh Håvard Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei jeg skal kjøpe et gtx 780 gpu, og jeg har et gtx 580 som jeg vil kjøpe noen helt vanlige komponenter til. Jeg trenger IKKE kabinett, men siden jeg tenkte å bruke denne som litt server/gaming pc så trenger jeg noen komponenter som er bra for det til minst mulig penger fordi jeg ikke vil bruke alle pengene mine på den pcen. Trenger ikke skjerm,tastur,gpu og mus men trenger OS, ellers trenger jeg alt det andre av pc komponenter. Mvh Håvard tror du har en skriveleif der, Du skal kjøpe et 780 gtx kort, men du har et 580 gtx, og nå vil du kjøpe neon data komponenter til, slik at du kan lage en server? Lenke til kommentar
Woppah Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 tror du har en skriveleif der, Du skal kjøpe et 780 gtx kort, men du har et 580 gtx, og nå vil du kjøpe neon data komponenter til, slik at du kan lage en server? Ja eg ska kjøpa noen nye komponeter til gtx 580 skjermkortet, sorry for skrivefeil Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Så slik jeg forstår deg skal du ha billig hovedkort, cpu, hdd, ram og psu? Skal se hva jeg finner. Holder i3 og mATX med 8 GB 1333 MHz RAM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå