john_petter Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Uvær underveis? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fantastisk! Mange flotte detaljer å få med seg, samt god dybde inn i bildet. Her har du alle elementene fanget i ett bilde; jord ,vann, luft og "ild" Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Støtter meg til Kent Rune Haugens kommentar ! Ja, alle elementer er med på en storslagen og fint avstemt måte! Et bildet som virkelig er "en fryd for øyet" !! Lenke til kommentar
john_petter Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Tusen takk for fine komentarer. Mitt første bilde her og jeg er takknemelig for all kritikk jeg kan få. Og ikke bare det positive, selv om jeg som andre jo liker det best ;-). Føler vel at jeg fikk dette ferdig servert fra "Mother nature" og behøvde bare løfte kameraet å trykke på utløseren.. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Så herlig stemning et sjeldent vakkert landskapsbilde!! mvh Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Vakkert, rett og slett! Liker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg