Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er oppskriften på god sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

"for de som tror at kjønnsdriften er superviktig"...

Ja, faktisk, den er superviktig. Uten den hadde ikke menneskeheten eksistert. Heller ikke så mye annet liv for den saks skyld.

Javisst, men siden vi kverker det meste rundt oss for å bli superpene dyr, tror jeg det er mange andre dyr som hadde helst sett at ballene våre var blitt fjernet

Lenke til kommentar
Bare litt lett østlig filosofi for de som tror at kjønnsdriften er superviktig - og slett ikke ment å bli bitter og innesluttet for
Tja, blir vi filosofiske er kjønnsdriften selvsagt svært viktig og uviktig på samme tid. Den er svært viktig, fordi uten den vil vi ikke gidde formere oss, og arten vil dø ut. Men samtidig kan den ikke bli for viktig heller. Hvorfor tror du folk blir voldtatt stadig vekk? Mange har litt for sterk kjønnsdrift, og får man ikke utløp for den kan det nok klikke for noen, og man tar det man ikke får.

Men samtidig er kjønnsdrift ikke viktig. Når man skal ha sex er det sjelden bra å bare kjøre på, selv om partneren er villig. En kjappis på stuebordet en gang i blandt er jo ingenting i veien med (bare husk å send gjestene hjem først) :p Men er det ikke bedre å bruke lang tid på forspill, så selve sex-biten blir nedprioritert? Først bygge apetitt, så spise. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og jeg gjentar: kona gjør store øyne og "wower" litt når jeg sier: Nei takk vennen, det passer litt dårlig nå ...;)

Det kan kalles å gruse kjærringene på deres eget spill

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...