AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei. Er ganske nybegynner i sengen. Jeg tror jeg har hatt sex kanskje 40-50 ganger. Hadde sex med eksen de fleste gangene jeg hadde sex. Hun lå der egentlig som en stokk mens jeg humpet løs til jeg kom. Hun lagde ikke en gang lyder og hun likte seg ikke på topp. Det mest kinkye vi gjorde var at hun gikk ned på meg - en gang. Har hatt sex med min nye kjæreste en 5-6 ganger. Hun er veldig erfaren og i begynnelsen tok hun initiativet, men jeg vet hun liker at jeg tar kontroll. Hun liker det også litt hardt. Jeg holder lenge og jeg er velutstyrt, det jeg vil er at hun skal få det beste jeg kan gi henne! Er det noe jeg kan gjøre for å få opp stemningen før akten, noe jeg kan gjøre under og noe jeg kan gjøre etter for å få henne til å si / tenke "WOW!" like mye eller mer enn jeg sa / tenkte det etter de gangene vi har hatt sex? Jeg holder i timesvis hvis jeg har kontrollen, men hvis hun har holder jeg knappe 5 minutter. Jeg tror ikke jeg har fått henne til å komme enda, bare svake stønnelyder / tyngre pusting når jeg peiser på. Noen tips? Altså, det trenger ikke være spesielt godt for meg, det jeg et ute etter er å riste hele hennes verden med nytelse! Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2013 Ikke spør oss. Spør henne. 30 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg vil anbefale deg å laste ned eller kjøpe litteratur som omhandler sex. Kan anbefale Supersex av Tracey Cox. Det vil hjelpe deg langt på vei. Kommunikasjon er også ekstremt viktig. Vær åpen om hva du liker og ikke liker og få henne til å gjøre det samme. Jo mindre sperrer dere har i forhold til sex jo bedre blir det. Anonym poster: 82e7f82075b7627b950da6182c8b0fdc 1 Lenke til kommentar
Rexyx Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Bruk tid og energi på å gjøre mer enn bare humpingen 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ikke spør oss. Spør henne. /thread Du kan sikkert få noen gode tips her og der, men til syvende og sist er det hun du skal ha sex med, ikke oss på forumet. Spør hva hun liker og hva hun tenner på, kan hende det kan være en merkelig samtale å ha, men prøv deg frem og bruk tid på hennes behov så blir det fyrverkeri. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Visste dere ville missforstå Kommunikasjonen er veldig bra! Jeg har bare lyst å overraske henne med en like stor "WOW!" Som hun ga meg. Hun har jo fortalt hva hun liker osv. Men det jeg lurer på er om det er noe jeg kan gjøre som lager bedre stemning eller noen "triks" jeg kan gjøre i sengen. Hvis dere forstår.. Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kjærringa bruker å bli ganske "wow" når jeg sier: nei takk, ikke i kveld lille vennen ... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Dagens lille tips: 9 av 10 jenter kommer ikke vaginalt. Så at du "peiser på" og hun ikke kommer er ikke spesielt uvanlig. Just saying. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kjøp noe spennende sexleketøy! Jeg vil personlig anbefale denne her: https://www.kondomeriet.no/produkt/ro80-klitorisvibrator/30399813 Siden hun liker at du dominerer henne og sånt så kan du jo også prøve det her: https://www.kondomeriet.no/produkt/first-time-bondage-sett/30965327 Bare sett på henne blindefoldet, så binder du henne fast til sengen/hvaennduellersvil og gjør AKKURAT SOM DU VIL. Da får du nok WOW-effekten du er etter Husk å bli enig om ett ''safeword'' på forhånd så hun kan få deg til å stoppe.. eller, hvis dere blir enige om det, så kan du også få kjøpt ball-gags på kondomeriet.no Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Dagens lille tips: 9 av 10 jenter kommer ikke vaginalt. Så at du "peiser på" og hun ikke kommer er ikke spesielt uvanlig. Just saying. Men i svarte.. Tuller du? Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Kjøp noe spennende sexleketøy! Jeg vil personlig anbefale denne her: https://www.kondomeriet.no/produkt/ro80-klitorisvibrator/30399813 Siden hun liker at du dominerer henne og sånt så kan du jo også prøve det her: https://www.kondomeriet.no/produkt/first-time-bondage-sett/30965327 Bare sett på henne blindefoldet, så binder du henne fast til sengen/hvaennduellersvil og gjør AKKURAT SOM DU VIL. Da får du nok WOW-effekten du er etter Husk å bli enig om ett ''safeword'' på forhånd så hun kan få deg til å stoppe.. eller, hvis dere blir enige om det, så kan du også få kjøpt ball-gags på kondomeriet.no Nå er ingen av oss spesielt glad i tau, masker, stearinlys og kniver men vi har snakket om håndjern:) Hun har også sagt at hun har prøvd noe leketøy med det har aldri falt i smak for henne. Det må da være mulig for en grønnskråling som meg selv å få noe av effekten av et slikt leketøy med hender eller tunge? Jeg er mer glad i å gi enn å få i sengen, og det som tenner meg mest er det at hun nyter det, så leketøy fra min side hadde ikke gjort noe:p Hun er dessverre litt mindre higen.. Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Men i svarte.. Tuller du? Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d hihi, noen som ble overrasket. Det der er ingen hemmelighet. Skal du gjøre noe morsomt som de fleste liker: Gå ned på henne. Men ikke sikt deg inn på klitoris med én gang. Jo lenger du venter, jo mer utålmodige blir de Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Men i svarte.. Tuller du? Anonym poster: 7e3d3214082d9556c6744ce28a4d450d Nei Øv deg på å bli flink med både tunge og fingre. Lenke til kommentar
Reflected Skrevet 1. juni 2013 Del Skrevet 1. juni 2013 (endret) Spør henne om hva hun liker - det er det nok hun som vet best. Men god oppvarming er som regel et pluss. Slikk/fingre henne, da blir hun opphissa og skikkelig kåt - og selve sexen blir ofte bedre Endret 1. juni 2013 av Reflected Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 En ting som bruker å funke ganske bra er å først kysse normalt, og så kysse nedover helt ned til tærne på den ene foten. Deretter snur du og begynner oppover igjen til magen, og så nedover den andre foten. Når du når tærne fortsetter du oppover igjen, og først da når du det området. Men ta deg god tid, og spesielt på de erogene sonene. Om hun blir utålmodig kan du skynde deg litt, men ikke for mye. Vis at du har full kontroll, så hun kan vær så godt bare ligge der og nyte. (men selvsagt, ikke vær for egoistisk heller. Det er hun som skal nyte det, ikke du.) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Toward dawn I dozed off, and in my dream I found myself surrounded by a group of skeletons . . . . One skeleton came over to me and said: What is not a dream? Who will not end up as a skeleton? We appear as skeletons covered with skin -- male and female -- and lust after each other. When the breath expires, though, the skin ruptures, sex disappears, and there is no more high or low. Underneath the skin of the person we fondle and caress right now is nothing more than a set of bare bones. Think about it -- high and low, young and old, male and female, all are the same. Awaken to this one great matter and you will immediately comprehend the meaning of "unborn and undying." Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Toward dawn I dozed off, and in my dream I found myself surrounded by a group of skeletons . . . . One skeleton came over to me and said: What is not a dream? Who will not end up as a skeleton? We appear as skeletons covered with skin -- male and female -- and lust after each other. When the breath expires, though, the skin ruptures, sex disappears, and there is no more high or low. Underneath the skin of the person we fondle and caress right now is nothing more than a set of bare bones. Think about it -- high and low, young and old, male and female, all are the same. Awaken to this one great matter and you will immediately comprehend the meaning of "unborn and undying." Hvor beruset var du da du skrev dette 05:22 i dag morges? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvor beruset var du da du skrev dette 05:22 i dag morges? I liked this skeleton . . . . He saw things clearly, just as they are. I lay there with the wind in the pines whispering in my ears and the autumn moonlight dancing across my face. Have a good look -- stop the breath, peel off the skin, and everybody ends up looking the same. No matter how long you live the result is not altered[even for emperors]. Cast off the notion that "I exist." Entrust yourself to the wind-blown clouds, and do not wish to live for ever. If chunks of rock Can serve as a memento To the dead, A better headstone Would be a simple tea-mortar. Humans are indeed frightful beings. A single moon Bright and clear In an unclouded sky; Yet still we stumble In the world’s darkness Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 sex disappears,Hvis dette er grunnen til hvorfor du skrev alt det der må jeg nok skuffe deg. I denne sammenhengen betyr "sex" kjønn. Dvs tar man bort huden forsvinner forskjellen mellom mann og kvinne. Det har ingenting med denne tråden å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hvis dette er grunnen til hvorfor du skrev alt det der må jeg nok skuffe deg. I denne sammenhengen betyr "sex" kjønn. Dvs tar man bort huden forsvinner forskjellen mellom mann og kvinne. Det har ingenting med denne tråden å gjøre. Beklager, men du skjønte nok ikke poenget, som er at tar vi bort "selvet", så forsvinner alt det andre, og hva tror du da blir igjen, for det er jo noe der, ikke sant? Og det igjen betyr at vi lever i en drøm, men sier at det er den virkelige verden. Bare litt lett østlig filosofi for de som tror at kjønnsdriften er superviktig - og slett ikke ment å bli bitter og innesluttet for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg