Star Fox Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Lurte på hvilke valgfag på videregående det er enkelt å score en 2-er på? Tenker da på privatisteksamen. Jeg ligger 30-ish studiepoeng på etterskudd i min høgere utdanning, og tenkte å kvitte meg med den "lasten" ved å ta opp tre valgfag på videregående nivå - da hvert valgfag tilsvarer 10 studiepoeng mtp. støtte fra Lånekassen (dette har jeg ringt og sjekket opp med Lånekassen). På videregående har jeg allerede rettslære 1+2, biologi 1+2, nærlingslivsøkonomi 1+2, politikk og menneskerettigheter og samfunnsøkonomi 1. Jeg har allerede tenkt å ta tysk nivå I. Så i bunn og grunn trenger jeg bare to fag til. Er samfunnsøkonomi 2 og samfunnsfaglig engelsk enkle fag å lese seg opp på? Endret 26. mai 2013 av Star Fox Lenke til kommentar
frilufta Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg ville anbefalt psykologi 1 og sosiologi og sosialantropologi. Mye man lærer i disse fagene er ting man vet litt om på forhånd. Dermed tror jeg det skal være lett å få en 2'er i disse fagene, dersom det er det som er målet ditt. 1 Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg ville anbefalt psykologi 1 og sosiologi og sosialantropologi. Mye man lærer i disse fagene er ting man vet litt om på forhånd. Dermed tror jeg det skal være lett å få en 2'er i disse fagene, dersom det er det som er målet ditt. Jah, jeg er ikke ute etter å pynte på vitnemålet mitt, så er ikke så nøye så lenge jeg består. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå