Martin Venes Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jeg har installert backtrack 5 r3 ved siden av på min Asus Zenbook. men når jeg restarter etter installasjonen så kommer jeg rett innpå windows! Jeg får ikke opp skjermen der jeg kan velge mellom OS! Datamaskinen har 2 harddisker! 1 på 500gb 1 på 24 gb ssd! Endret 26. mai 2013 av Martin Venes Lenke til kommentar
eiik Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 På hvilken harddisk er Windows og Backtrack installert? Installerte du Backtrack sin bootloader når du installerte det? Lenke til kommentar
Martin Venes Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Eg trur backtrack er installert på ssd, mens windows på HDD. Må eg installere eigen bootloader for backtrack? Lenke til kommentar
eiik Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du må legge til Backtrack i Windows sin bootloader. Du kan bruke http://neosmart.net/EasyBCD/ til å endre Windows sin bootloader. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det enkleste er å bruke grub som bootloader og heller chaine Windows sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå