RTH666 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Trenger tips til verdige konkurrenter til dropbox. Har brukt dropbox ganske lenge men nå fylle på med mer plass, mener å lest flere steder at dropbox langt i fra er det billigste alternativet. Har forsøkt iDriveSync som er betraktelig billigere men jeg får ikke helt auto-opplastingen av bilder jeg tar med mobilen til å funke samtidig som jeg ikke har helt kontroll på hvor filene blir lagt på pc'en. Kriteriene mine er egentlig at: 1) Bilder jeg tar med mobilen skal lastes opp automatisk 2) Jeg skal ha umiddelbar tilgang til bildene fra mappe på pc etter å synkronisert Kan godt hende dropbox ikke er det billigste men det beste Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Har du prøvd Skydrive da? Funker nokså likt som Dropbox. Og er billigere. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Har du prøvd Skydrive da? Funker nokså likt som Dropbox. Og er billigere. Dropbox har mange gratis addons, har 34GB på dropbox, helt gratis Lenke til kommentar
myhken Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Dropbox har mange gratis addons, har 34GB på dropbox, helt gratis Vet ikke om det er slik på alle Dropbox kontoer, men jeg mistet i alle fall mye av gratisplassen min etter en stund på Dropbox, det var type plass som jeg hadde fått for å bruke det på telefonen, og facebook add osv. Så går ut i fra at du må fornye en gang i blant for å beholde så mye gratis plass? Så betaler heller litt på Skydrive for 50 GB plass. Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Dropbox har mange gratis addons, har 34GB på dropbox, helt gratis Jeg har 57GB nå men det er fordi jeg registrerte nettbrett. Men jeg ser at fra 3 - 10mnd så forsvinner litt av plassen som jeg har fått når jeg har registrert diverse enheter Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Vet ikke om det er slik på alle Dropbox kontoer, men jeg mistet i alle fall mye av gratisplassen min etter en stund på Dropbox, det var type plass som jeg hadde fått for å bruke det på telefonen, og facebook add osv. Så går ut i fra at du må fornye en gang i blant for å beholde så mye gratis plass? Så betaler heller litt på Skydrive for 50 GB plass. Ja, en del av det forsvinner når jeg feks. slutter på NTNU, resten skal vare Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Trådstarters problem kan løysast med foldersync(android) eller goodsync(iphone) mot ein SFTP server. Då kan ein få billig og masse lagringsplass, pluss den fleksibilitet som skulle trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå