Gå til innhold

Hører meg selv i headsette

Anbefalte innlegg

Jeg hører meg selv i headsette, men det skjer bare mens jeg spiller av noe annet gjennom headsette.

Headsette jeg bruker er Mad Catz F.R.E.Q 5. Har ikke hatt dette problemet med andre headsett.

Kan det være fordi det er USB fordi dette er mitt første USB headsett.

Takk for hjelpen på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Headsette har ingen driver det står på nettsiden

"Some products here do not have driver downloads as they use Windows install when they are plugged in, or are not compatible with the Mac OS X"

Kan det være noen andre løsninger?

Lenke til kommentar

Slå av mikrofon?

Ellers er problemet ditt at driveren er fortalt til å spille av lydene som også er oppfattet av mirofonen - fatter ikke hvorfor det er en standard-innstilling, men det kan da slåes av (hadde jeg bare husket eksakt hvilken innstilling det er).

Ved Skype o.l. blir driverne overstyrt av programmet, og du (i teorien) skal ikke ha det samme problemet da.

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Slå av mikrofon?

Ellers er problemet ditt at driveren er fortalt til å spille av lydene som også er oppfattet av mirofonen - fatter ikke hvorfor det er en standard-innstilling, men det kan da slåes av (hadde jeg bare husket eksakt hvilken innstilling det er).

Ved Skype o.l. blir driverne overstyrt av programmet, og du (i teorien) skal ikke ha det samme problemet da.

Har også problemet når jeg bruker skype. Jeg testet også headsette på en mac og jeg hadde akkurat samme problemet så det er noe galt med headsette eller driveren. Hvor er det jeg finner innstillingene for driveren??

Redgiert: Har prøvd og oppdatere driveren men den var helt oppdatert fra før.

Endret av raanaas
Lenke til kommentar

Prøv: høyreklikk lydikon -> "Recording Devices" -> høyreklikk på "Microphone" -> trykk på "Listen" -> hak av "Listen to this device"

Jeg gir ingen garantier...

Har prøvd det, det funker dessverre ikke.
Lenke til kommentar

Hak av, så "un-hak" av. Det funka for meg :) Husk å lagre, hvis det går ann, mellom hver gang du haker av.

Går nok ikke an å lagre utover å OK'e tilbake til desktop, men ellers det et godt råd: hak på, og OK/Apply/whatever på alle boksene, og så hak av og OK osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...