TheNarsissist Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei, jeg og noen kompiser planlegger å ta en weekend til en storby en gang i sommerferien. Det vi er ute etter er BILLIG drikke, bra utesteder og fine damer. Er en fordel om det ikke kryr av mafia folk der. Tips? Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fine damer Thailand 1 Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Krakow er billig og fint. `` host host`` mafia `host host`` Alltid lurt litt på det der, storby ferier er som regel ikke billig,å i alle fall ikke i sommerferien, men når det kommer til drikke da skal en ikke betale noe, hvor mye kan en drikke da? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ta bussen til Stockholm. Billig reise, OK priser på drikke, og pene damer. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Kan anbefale både Tallinn og Riga. Det er ganske alright, hvertfall nå på sommeren, men også på vinteren. I Baltikum er det noen sånne "Olga"-damer (altså damer med erkerussisk utseende), men jeg ble positivt overrasket over hvor mange damer som var ordentlige pene/deilige der også. Kjempebra for gutteturer, i min mening! Redigert: I tillegg er det jo forholdsvis lett å reise bort dit. Endret 26. mai 2013 av Sinnsyk asylaspirant Lenke til kommentar
skihopper Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Absolutt Sopot! Mange fantastiske klubber, pulserende uteliv, og selvfølgelig fine damer . Og veldig nært til Gdansk http://besokpolen.blogg.no/1362568948_ikke_bare_natteliv_i_.html Og etter en party kan dere slappe av på en fantastisk strand i Sopot! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Gdansk/Sopot og Riga/Jurmala har vel mye til felles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå