lil p Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Klart det! Vet ikke hvor relevant dette er, i og med at det er tålig innholdsrikt, men man får vel plukke og velge Den er god, tusen takk! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hva tror du Anne sier om at du deler dokumenter kun for elever ved Sauda VGS? Lenke til kommentar
Jooker Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvordan oppgir jeg kilder på alt dette da? Noe som: NDLA: US HISTORY: Early Settlement to Civil War (Lastet ned 01.06.2013)?? Hmm, vil vel bare oppgi det som en nettadresse, for så å spesifisere temaet. Kanskje noe sånt som; NDLA: "Fagstoff til eksamen" Early Settlement to Civil War. 02.06.2013. (http://ndla.no/sites/default/files/fag-export-71082.en.pdf#) Lenke til kommentar
gradejunkie Skrevet 3. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2013 Hvordan gikk det, dere? :-) Lenke til kommentar
Irosik Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvordan gikk det, dere? :-) Med meg gikk det supert. Tok den første om UK and UN, og fikk utrolig god bruk for linkene du sendte. Lenke til kommentar
lopp Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Med meg gikk det supert. Tok den første om UK and UN, og fikk utrolig god bruk for linkene du sendte. Jeg håper virkelig du mener EU, hvis ikke burde du være litt bekymret :O Lenke til kommentar
Irosik Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Jeg håper virkelig du mener EU, hvis ikke burde du være litt bekymret :O Ja sorry Endret 4. juni 2013 av Irosik Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Tror det var mange som tok den oppgaven. Stod mellom oppgaven om tidligere og nåværende forhold med EU og oppgaven om britiske kolonier for min del. Etter å ha satt opp en mulig disposisjon for begge oppgavene valgte jeg å ta EU-oppgaven. Ellers følte jeg at oppgave en og to var uvanlig lett i år - det er diggbart. Føler at jeg minst får 5... og er jeg heldig så kan jeg godt få karakteren over og. Lenke til kommentar
mabjov Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei, har noen av dere vært oppe i samfunnsfaglig engelsk muntlig? skal snart opp i det, og lurte egentlig bare på om noen vet hvordan der fåregår? Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei, har noen av dere vært oppe i samfunnsfaglig engelsk muntlig? skal snart opp i det, og lurte egentlig bare på om noen vet hvordan der fåregår? Nope hadde kun skriftlig i fjor og denne tråden er så gammel at jeg tror det er lite hjelp å få her. Antakeligvis får du om usa og Storbritannia ettersom det dekker store deler av pensum for samf. eng men dette bør du være klar over om du kjenner til pensum. Lykke til får du uansett ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå