Gloria Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Er det bedre å kjøpe et eget nettverkskort enn å bruke det som følger med P8Z77-V? Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Er det bedre å kjøpe et eget nettverkskort enn å bruke det som følger med P8Z77-V? nei Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skal du bruke trådløst? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Mest sannsynlig ja. Vi skal snart flytte, så jeg vet ikke om nettverkstilkoblingen i veggen kommer til å være på rommet mitt eller andre siden av huset Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg ville prøvd først med det trådløse nettet som er på hovedkorte, er du ikke fornøyd så kan du heller kjøpe ekstra nettverkskort. Har selv dette hovedkorte, og det trådløse nettet på det har fungert utmerket så tror ikke du skal trenge nytt. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 OK, er det viktig å ha et veldig bra hovedkort? Synes dette virket fristende, men så er jo ikke jeg spesielt erfaren. Hvis det ikke er noe big deal går jeg like gjerne for P8Z77-V Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 P8Z77-V burde være mer enn bra nok. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå