Emils. Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Heisann. Har spilt gitar nå i snart 8 måneder og liker det veldig. Begynte å spille gitar med en nylongitar jeg fikk fra Coop Obs! etter det har jeg kjøpt egen el-gitar som jeg har spilt litt på. Nå i det siste har jeg fått lånt en stålgitar som jeg liker veldig å spille på, men jeg ønsker altså min egen gitar jeg kan leke meg med. Frem til nå har jeg lært å spille enkelte tabulator sanger og lært meg mange av de grunnlegende akkordene, så er forbi det helt "nybegynner" stadiet. Det jeg trenger hjelp til er altså å finne en stålgitar til rundt 2000 kr som fungerer bra. Jeg har relativt lite peiling når det kommer til merker osv. og om at bare skulle dra på gitarbutikken for å kjøpe en gitar så ville de sikkert gitt meg en gitar som er dyrere enn hva jeg i utgangspunktet er ute etter. Er det noen som har anbefalinger til en gitar i den prisklassen som kunne passe til meg? Gjerne gi meg link og en begrunnelse om dere ønsker så jeg også kan ta lærling av dette! Takk på forhånd for eventuelle tips. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Du får ikke så mye gitar til den prisen, men selv har jeg god erfaring med Cort Earth 200. Mener jeg betalte 3 000 kr (for et år siden) inkludert stemmeapparat og bag, så mulig det går an å få den billigere om du ikke trenger dette. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 Har egentlig ikke så mye peiling på hvor mye gitar jeg får for pengene, men jeg er ikke ute etter det beste da det uansett ikke vil være nødvendig. Jeg ønsker meg bare god nybegynner gitar som jeg kan fortsette å spille på. Ettersom den ene stålstreng gitar jeg har nå er lånt så er det derfor jeg ønsker å skaffe meg en. Uansett, takk for svar. Googlet og så at prisen lå fortsatt på 3000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå