Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir ignorert av venninne.

Anbefalte innlegg

Nå er jeg ikke sikker på om dette er helt riktig kategori å poste i, men av de jeg fant passet denne best, etter min mening.

Jeg har kjent en venninne av meg siden vi gikk i 4. Klasse. Vi hang sammen som erteris i flere år (ca. Til vi var 17), selv om hun ikke alltid var like snill mot meg. Vennskapet vårt har vært ganske turbulent de siste årene på grunn av noen ting jeg har gjort som ikke var så bra (grunnet angst/depresjon), men i fjor fikk vi kontakt på nytt og begynte å henge sammen igjen. Hun var på besøk nesten annenhver kveld, vi gikk tur, jeg besøkte henne litt, osv. Hadde ganske god kontakt igjen, med andre ord. Men for noen måneder siden begynte hun plutselig å slutte å svare på meldinger, tok ikke telefonen, tok ikke kontakt, etc. Det var et par dager vi snakket sammen etter det, men så plutselig kuttet hun HELT kontakten.

Situasjonen mellom oss og en annen venninne er litt komplisert. For å si det kort: Jeg ble kjent med ei jente fra Hokksund på nettet, snakket i noen år, så flyttet jeg. Hun flyttet til hjembyen min pga. venninnen jeg nevnte ovenfor og nå tilbringer de omtrent hvert sekund sammen mens jeg er femte hjul.

I det siste har venninnen jeg har kjent siden jeg var liten postet oppdateringer på face om den og den personen hun har vært hos og mine meldinger svarer hun ikke på. Jeg er veldig skuffet over at hun ignorerer meg på denne måten mens hun snakker med alle andre. Vi er/var tross alt veldig nære venner. Hun er i tillegg min eneste venn. Som voksen syns jeg det er veldig vanskelig å få nye venner, og jeg trenger å ha noen andre enn typen og foreldre å tilbringe tid sammen med. Derfor påvirker det meg veldig at hun oppfører seg slik.

Pleier jenter å bare kutte all kontakt når de har gått lei av en person/ikke vil ha noe med den personen å gjøre lenger? Høres det ut som hun prøver å fryse meg ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Hold deg for gode for slike illojale venninner, da er det bedre å være alene. Så steng de ute, ikke la dem få slippe innpå deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...