gorsol Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Her er de beste nyhetene for iOS, Windows Phone og Android. Les hele saken Lenke til kommentar
Fisen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Survivalcraft finnes til WP også! Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 "Det vil si at du kan sitte hjemme på PC-en din, skru av og løpe til bussen. Slå på nettbrettet, og vips så fortsetter du båtkampene på vei til skolen. Spennende nytenkning, og ganske sikkert ikke siste gangen vi får se dette." Er litt usikker på hva som menes her? For eksempel har vi jo Monster Hunter på Wii U og 3DS. En ting er av vi kan overføre lagringen fra den ene til den andre, men en spill på Wii U og en på 3DS kan spille sammen. Mener det er noe lignende på enkelte spill til PS3/PSVita. Nytenking er det vel ikke? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hm, får sjekke ut The Silent Age da. Er ikke ofte en ser 10/10. Fester Mudd var artig. Ser frem til neste episode. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Lurer litt på å plukke opp et par av disse. Kjapt spørsmål først: Krever de nettforbindelse? Har kjøpt et par titler til min Nexus 7, og det var grenseløst irriterende å få 'må ha nett for DRM-sjekk' da jeg satt på flyet for litt siden. Er dette vanlig? 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Dere burde få med at Skulls of the Shogun er kryssplattformspill laget for Windows Phone, Xbox 360, Windows 8 og Windows RT. Du kan veksle mellom å spille enspiller på forskjellige enheter, eller spille mot andre spillere på en hvilken som helst av disse plattformene. http://skullsoftheshogun.com/skulls-anywhere/ Endret 27. mai 2013 av serpentbane666 Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Lurer litt på å plukke opp et par av disse. Kjapt spørsmål først: Krever de nettforbindelse? Har kjøpt et par titler til min Nexus 7, og det var grenseløst irriterende å få 'må ha nett for DRM-sjekk' da jeg satt på flyet for litt siden. Er dette vanlig? Det hender at noen nisseutviklere krever at du aktiverer spillet første gang (og noen andre krever det etter en viss tid uten nettilkobling også). Om du starter spillet før du reiser hjemmefra og det virker bør du være på trygg grunn. Lenke til kommentar
liahagan Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Nå eier jeg ikke spillet selv, men anbefaler alle å ta en titt på trailerne til Leviathan: Warships. You're gonna ship yourself Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Fester Mudd er jo ikke gratis, jeg må ihvertfall betale 18kr for å få lov til å gå ut av byen... Det man laster ned er omtrent som en demoversjon. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Ja, det er sånn med en del spill. Du kan få teste dem før du velger å kjøpe dem. Selv betalte jeg 7,- for Fester Mudd. The Silent Age er derimot gratis. Jeg spilte gjennom episoden, og kan skrive under på at det var bra. Historien er meget interessant og grafikken er lekker. Anbefales. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå