Selvin Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hehe det visste jeg ikke. Lurer på hvor mange som har kjøpt det.. Billig er det i alle fall :-) Hva i alle dager? Trodde dette ble bannlyst på grunn av plagiat Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hva i alle dager? Trodde dette ble bannlyst på grunn av plagiat Det jeg trodde også, og som jeg nevnte så var det jo et masse-plagiat av et spill. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Skrev du nettopp skyHØYE produksjonsverdier? Call of Duty er den eneste grunne til at FPSer står helt i ro, Ikke noen form for nyskapning i det hele tatt, det er ikke i tanken engang. Det er mere skyLAVE verdier, hvor man da skaper en hjernedød skyter, hvor man ikke blir fornøyd med 1 kill, man forventer 30+ per runde, noe som er feil i mine øyne. Det er bare holde inne skyteknappen og se score-O-Meteret strømme oppover. Min mening er at IW og Treyarch alene har ødelagt denne generasjon med for lite fokus på ferdighet og mye fokus på simpelhet. De er gått et skritt fram og 2 skritt tilbake. Det der er ikke hva produksjonsverdier betyr 1 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det der er ikke hva produksjonsverdier betyr 'Det er ihvertfall slik jeg har tolket det, men forklar gjerne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Produksjonskostnader er vel mer riktig å bruke her. Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 ' Det er ihvertfall slik jeg har tolket det, men forklar gjerne. Produksjonsverdi = det det koster å lage spillet. Hvordan kan dere påstå Big Rigs er dårlig? Det er jo det beste spillet som noensinne er laget, ifølge han her: http://www.youtube.com/watch?v=rikTiT2OwqQ 5 Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Produksjonsverdi = det det koster å lage spillet. Hvordan kan dere påstå Big Rigs er dårlig? Det er jo det beste spillet som noensinne er laget, ifølge han her: lmao... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Produksjonsverdi = det det koster å lage spillet. Hvordan kan dere påstå Big Rigs er dårlig? Det er jo det beste spillet som noensinne er laget, ifølge han her: http://www.youtube.com/watch?v=rikTiT2OwqQ Tusen takk for den. Konge! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Det er ingen spillanmeldere som gir 1/10 til noen spill i dag, med mindre det er et spill som ingen har hørt om, som skal skaffe anmelderen kred og hvor han skal vise fram hvor morsomt han skriver. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvilke av dagens spill fortjener 1/10 da? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Hvilke av dagens spill fortjener 1/10 da? bioshock infininte, ingen multiplayer 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 bioshock infininte, ingen multiplayer Greit at det ikke er multiplayer. Det hadde ikke vært verdt det uansett. Dårlig spill. Får 10/10, men fortjener 1/10 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 For at et spill skal fortjene 1/10 må spillet være markant dårligere enn alt annet som kommer i samtiden på samtlige punkter. Kan ikke være en bra ting med det, punktum. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Synes heller ikke at grafikken var pen. Alt var rett og slett dårlig med det Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Så du mener dette er sånn ca det dårligste vi kommer når det gjelder grafikken på dagens spill? Flott jobba. Greit å ikke like et spill, men litt seriøs kan man være for det. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Så du mener dette er sånn ca det dårligste vi kommer når det gjelder grafikken på dagens spill? Flott jobba. Greit å ikke like et spill, men litt seriøs kan man være for det. Vell visst betalte kritikere gir spillet 10 av 10 når det ikke fortjener det, hvorfor kan ikke vi gi det 1 av 10. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Så du mener dette er sånn ca det dårligste vi kommer når det gjelder grafikken på dagens spill? Flott jobba. Greit å ikke like et spill, men litt seriøs kan man være for det. Det er bra grafikk, det er det. Men det betyr ikke at jeg liker den for det Endret 28. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Bra jobba gutter, bra jobba! Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 (endret) Skrev du nettopp skyHØYE produksjonsverdier? Call of Duty er den eneste grunne til at FPSer står helt i ro, Ikke noen form for nyskapning i det hele tatt, det er ikke i tanken engang. Det er mere skyLAVE verdier, hvor man da skaper en hjernedød skyter, hvor man ikke blir fornøyd med 1 kill, man forventer 30+ per runde, noe som er feil i mine øyne. Det er bare holde inne skyteknappen og se score-O-Meteret strømme oppover. Min mening er at IW og Treyarch alene har ødelagt denne generasjon med for lite fokus på ferdighet og mye fokus på simpelhet. De er gått et skritt fram og 2 skritt tilbake. Dummeste jeg noen gang har lest. Bare idéen om at spill som applerer til et vidt publikum ødelegger andre spill er så hjernedød. Se på musikk, film eller TV. Der har man store artister, filmer eller serier som appelerer til et bredt spekter med mennesker, likevel har man et enormt mangfold. Det er akkurat samme situasjon med spill, og om noe, så har Call of Duty bidratt med å skape en større brukerbase, også for de mindre spillene. Men for all del, hva kan man forvente av en som sier, og jeg siterer "skylave"... Endret 28. mai 2013 av sthusby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå