Øystein.F. Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Den første utvidinga til bybyggespelet er snart på plass. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg GlennLimos Skrevet 26. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2013 Må vel nesten rive halve byen for å få plass til parken? 22 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Må vel nesten rive halve byen for å få plass til parken? Første jeg tenkte var: Hvor skal jeg ha plass til den? 4 Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 det er jo ikke plass til mer i byene for de er 4x4 meter. 3 Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Heh stilig Har ikke kjøpt det ennå er de fleste bugs borte nå eller? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fornøyelses park? Er det alt? Dette er bare eit vanvittig eksempel på EA's griskhet. Kan tenke meg at prisen ligger rundt hundrelappen kun for å bygge ein park. Galskap! 5 Lenke til kommentar
hummbug95 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Sorry EA, det må mer til en en liten fornøyelsespark til for at jeg skal kjøpe Sims City... Fjern alltid online og gi mer plass til å bygge på, så skal jeg vurdere det Lenke til kommentar
Fettlars64 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Det jeg misslikte mest med Sim city, var den begrensa plassen du hadde for å bygge by, det var så irreterende for meg at det var nok til å slutte å spille. Hva er vitsen? Joda, man kan starte en ny by og et nytt great prosjekt. Men, det er nå uansett noe helt nytt og hvor lenge gidder å starte på nytt hele tida?? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Dette er pokker ta ikke den første utdvidelsen, du kan nå kjøpe 2 DLc med paris og tysklands by design for 100 kr hver på gamestop. Dette vil fortsette som The sims , de vil lage 100 vis av DLc alt fra 30 kr til 500, Kiss my ass Ea, Lenke til kommentar
agito Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Er enig med flere andre i tråden; hvor i svarte skal jeg plassere denne parken? Området er jo knøttlite. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Dette er pokker ta ikke den første utdvidelsen, du kan nå kjøpe 2 DLc med paris og tysklands by design for 100 kr hver på gamestop. Det kan hende at jeg husker feil, men var ikke disse inkludert i forhåndsbestilte salg, eller Collector's Edition e.l.? I så fall er de jo strengt tatt ikke som utvidelser å regne. Jeg er veldig spent på hvor mye denne pakken koster. Har EA tenkt å misbruke dette spillet også (utover allerede eksisterende punkter)? -Deluze Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 https://www.youtube.com/watch?v=PiH64WupJ4o Lenke til kommentar
RolfAronsen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Heh stilig Har ikke kjøpt det ennå er de fleste bugs borte nå eller? Yepp, De aller fleste bugs er borte, jeg har egentlig ikke lagt merke til noen. Og jeg kjøpte limited edition. Har spilt det i 266 timer. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 OhKey. Så hvor i byen skal jeg plassere denne greia? Øhem, eh, nei... Kommer uansett ikke til å betale mer for dette spillet.... Ille nok at jeg kastet bort ekstra penger på Limited my ass versjonen.... 2 Lenke til kommentar
jonask84 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Heh stilig Har ikke kjøpt det ennå er de fleste bugs borte nå eller?Yepp, De aller fleste bugs er borte, jeg har egentlig ikke lagt merke til noen. Og jeg kjøpte limited edition. Har spilt det i 266 timer. Fremdeles bottevis med feil og bugs. Feks funker ikke pendling mellom byene i det heletatt, fullstending broken. Spar pengene er mitt rad. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fremdeles bottevis med feil og bugs. Feks funker ikke pendling mellom byene i det heletatt, fullstending broken. Spar pengene er mitt rad. Ikke for og snakke om alle de Dlc som kommer etterhvert for syke priser Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Dette minner om merservicen vi skulle yte på min tidligere arbeidsplass. Kundene ringer til oss og er potte sure for at ting ikke fungerer, og så skal vi gjøre de blide ved å tilby de mer ræl de kan bruke pengene sine på. Men det er jo en grunn til at HRM-bedrifter driver med merservice. Det selger jo. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Einaste positive så langt med Sim City for min del er att eg har byrja spele Sim City 4 att... totalt overlegent i forrhold til det nye... men dette er jo slik EA har operert i mange år alt, når Sims 2 kom ut mangla grunnspelet mange funksjonar som var til stades i grunnpakken for Sims (1), og nok eing gong klarte dei dette når Sims 3 kom ut og... Værste er att me er dumme nok til å kjøpe både spelet og alle DLC dei kaster etter oss mend funksjonalitet som er så basic att den burde vert i grunnpakken... Som regel og i eit så ustabilt spel att dei fleste eg kjenner ender opp som priat for å prøve om denne pakken endeleg gjer det stabilt att eller om det er bortkasta penger. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Må vel nesten rive halve byen for å få plass til parken? Du slipper i hvert fall å bygge et fengsel.. Det nye SimCity fungerer som et fengsel. Endret 27. mai 2013 av Hafti 2 Lenke til kommentar
Bruner'n Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sorry, ekke interessert i å lese nynorsk. Funker på tv, men ikke når man skal lese det. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå