Gjest Slettet-nPXKDE Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei, jeg lurte på om noen vet om hvor de selger enten turkis eller rosa (samme hva slags rosafarge) kassett deksel i gummi/sillikon? Og nå snakker jeg ikke om nettbutikker, jeg snakker om ordentlige butikker. Eventuelt hvor mye koster det? TIL IPHONE 5 ALTSÅ. -takk for svar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvorfor vil du ikke bestille over nett. Du finner mye på eBay og prisen der er ikke så verst heller. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nPXKDE Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Fordi jeg vil ikke vente på at det skal komme i posten Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Du har ikke så mangle alternativer hvis du ikke gidder å vente på post. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hvis du ikke vil vente på postgang så kan du jo stikke innom din nærmeste telekiosk. De har nok det du leter etter. Hadde nok kjøpt et på dx.com eller ebay. Prisen er hyggeligere på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå