Redaksjonen. Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Spis den beste maten. Trim den så vekk, eller hvis maten er dårlig: dra på legevakten.Test: App-anbefalinger til iOS og Android Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) I begynnelse av testen av "Where Chefs eat" står det at appen er tilgjengelig for både iOS og Android. Etter å ha søkt og lett litt etter den på Play Store klarer jeg likevel ikke finne den. Står der feil i artikkelen deres, eller er det bare jeg som er fryktelig dårlig til å lete? Endret 26. mai 2013 av Havardu Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ingen planer om Android-versjon skrev de på Twitter 13. mai. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 I begynnelse av testen av "Where Chefs eat" står det at appen er tilgjengelig for både iOS og Android. Etter å ha søkt og lett litt etter den på Play Store klarer jeg likevel ikke finne den. Står der feil i artikkelen deres, eller er det bare jeg som er fryktelig dårlig til å lete? Beklager - det er feil. Den finnes kun til iPhone. Har rettet opp i artikkelen nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg