fotogigen Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Konfirmant i s/v Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Skarpt og flott portrett som gjer seg i svart/kvit. Fin ljossettjing og bra med blikket som er festa oppe til sida for fotografen/betraktaren. Synes det tekniske sit meget bra! Magnar Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Ja, her er det håp for fremtiden, det synes jeg å lese i øynene hans. Gjorde seg veldig godt i svart/hvitt. Utrolig nydlige øyne, de nesten funkler med passerlig blitz gjenskinn etter min smak og ett godt mykt smil, dette ser naturlig ut, flott konfirmant du viser oss her som virker å være komfortabel med situasjonen :-) Lenke til kommentar
chrrahm Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Enig med de to første her! Supert portrett. Også syns jeg ørepynten gir bildet det lille ekstra... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Vil anta konfirmaten er fornøyd med dette bildet, ja Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Synes dette var veldig bra, jeg da! Flott i s/h! Vil tro at oppdragsgiver og hovedpersonen er fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg