Gå til innhold

Mongroveskog

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkelig å se, Harald for vi har slike tendenser nedover langs Laagen vi også, observerte noe senest fredag kveld. Utrolig å se hvordan vannmassene herjer og hersjer vilt med oss, vi står bare maktesløse tilbake, heldigvis så bor jeg på en fjellknaus, men trist for de det gjelder. Synes bildet er flott, liker så godt speilingen av "Mongroveskogen" din og det varme gode lyset som faller inn over jordene på den motsatte siden :-)

Lenke til kommentar

Mange takk. For noen uker siden kunne vi gå nesten tørrskodd over fjorden. Tatt fra min veranda på nordsiden men jeg er dessverre plaget av bebyggelsen forran som gjør at det ikke er mulig å vettuge bilder av hele området herfra. Lundefuglen din ble jo ganske så bra syns jeg.

Fortsatt god helg.

Lenke til kommentar

Et greit dokumentasjonsbilde på flomproblemene som råder!

Følger med på nyhetene, og synes synd på de mange som opplever dette som gjentagende problem. Bl.a. familiene, på NRK1-nyhetene igår, som gav en sterk rapport om hvordan dette oppleves!

Lenke til kommentar

Et greit dokumentasjonsbilde på flomproblemene som råder!

Følger med på nyhetene, og synes synd på de mange som opplever dette som gjentagende problem. Bl.a. familiene, på NRK1-nyhetene igår, som gav en sterk rapport om hvordan dette oppleves!

Mange takk. Problemene her er minimale i forhold til andre steder langs vassdragene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...