Bjerknez Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Takker alle som var med for en riktig så hyggelig tur Jeg orker ikke å legge ut bildene mine over alt, så jeg linker heller til hjemmeisden min (håper det er lov?). Noen av bildene jeg tok i dag kan sees her: http://www.streetcapture.no Jeg kan slenge med noen av bildene jeg tok som jeg ikke har lagt ut på siden min: En lokal kjendis - Pål Nilsen En båt i full fart som kjørte i Elva Gamlebyferja Noen gamle soldater Denne var til salgs på markedet i Gamlebyen En fyr fra "Fat Bastard Bicykle Team" En veldig gammel, men flott Audi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Ingen fler som vil legge ut bilder fra denne fotovandringen her? Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ble jo endel bilder her og. Mye likt med dine siden vi gikk mye sammen men slenger ut noen bil bilder fra turen : En fin Saab Mange flotte historiske militær kjøretøy var møtt opp. Ford Capri Audi / Auto Union = har ikke mye greie på denne annet at den var virkelig fin Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ingen fler som vil legge ut bilder fra denne fotovandringen her? Jeg vet ikke hvor mange fra Akam som var med på vandringen i Fredrikstad. Kanskje endre dette til en nasjonal tråd, så slipper alle byene lage egne tråder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå