Driiper Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hei! Jeg kjøpte i 2009 denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=396675 , men nå har hovedkortet bestemt seg for å gi opp på livet. Det som skjer er at datamaskinen skrur seg av etter en kort tid (mellom 2 - 5 minutt). Jeg har tatt ut alt utenom CPU + Minne og det skjer fortsatt, har også prøvd med annet minne. Dette skjer også når den står idle i BIOS. Så ja jeg kom fram til at hovedkortet er defekt, og jeg tenker da og returnere dette til komplett. Men siden jeg kjøpte dette i en Oppgraderingspakke, må jeg sende hele pakken tilbake, eller holder det med Hovedkortet?. Evt om de skulle finne feilen, får jeg en ny oppgraderingspakke, eller vil jeg få et nytt hovedkort? Hadde jo ikke vært feil å fått noe ala dette i retur: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752348 Per Lenke til kommentar
Driiper Skrevet 25. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2013 Virker ikke som det er PSU som er gåen, dette fordi den altid får spenning (Har overspenningsvern som skruer seg av om PSU fucker, og det gjør den ikke). Og det er som sagt ganske forutsigbart når pcen restarter seg selv. (Fant heller ingen rare spenninger i BIOS heller). Men vet jo aldri, kan prøve en jeg har liggende. Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Virker ikke som det er PSU som er gåen, dette fordi den altid får spenning (Har overspenningsvern som skruer seg av om PSU fucker, og det gjør den ikke). Og det er som sagt ganske forutsigbart når pcen restarter seg selv. (Fant heller ingen rare spenninger i BIOS heller). Men vet jo aldri, kan prøve en jeg har liggende. du får ikke ny oppgraderings pakke, når kunn den delen er ødelagt Lenke til kommentar
Driiper Skrevet 26. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2013 satser ikke på det for å si det slik Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 De eneste som veit noe som helst om hva du vil få er jo logisk nok komplett, rimelig unødvendig å opprette en tråd for å spørre om en ting ingen andre enn komplett veit. Knapt ett døgn til de åpner, send mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå