Gå til innhold

Finnes en slik app? ta bilde med telefonen, lastes opp til internett og link sendes til pc?

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ganske tungvindt og ta bilde av noe, koble tlf/kamera til bilde til pc, laste så bilde opp på internett og så poste på et forum

Finnes det noen app som lar meg ta et bilde med telefonen, så lastes det automatisk opp på internett og så kommer url-en opp på PC-en?

Mobil: Androide

PC: Windows 8

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er ganske tungvindt og ta bilde av noe, koble tlf/kamera til bilde til pc, laste så bilde opp på internett og så poste på et forum

Finnes det noen app som lar meg ta et bilde med telefonen, så lastes det automatisk opp på internett og så kommer url-en opp på PC-en?

Mobil: Androide

PC: Windows 8

Dropbox gjør ihvertfall dette, men jeg tror både skydrive og picasa kan gjøre dette for deg.

Dropbox fungerer ihvertfall 100%, jeg kan "dele" bilder jeg har tatt på ferie eller tur med pc'ene hjemme automatisk eller "hver" kveld.

det er ikke noen link, det er selve bildet som blir lastet ned, jeg har vel satt på atden ikk skal gøjre det før den er på WIFI, men det går fint an at den laster når du tar bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...