Gå til innhold

Militæret og konsumering av narkotiske stoffer

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er innkalt til marinejegeropptak 28 Juli i sommer.

Hvordan er det dersom jeg har konsumert det narkotiske stoffet marijuana nå? I såfall, når er det for sent/blir jeg sjekket der og bør jeg bekymre meg NÅ?

Lever svært disiplinert, er godt trent, drikker skjeldent og gjør aldri tvilsomme ting i hverdagen, men har prøvd å innta det et par ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det varierer visstnok det her, men alt utifra hvor ofte og mye du røyker, kan de finne ut gjennom urin ca 1 mnd etter, men hvis de sjekker via hår finner de ut over et år tilbake.

Personlig synes jeg folk som bruker slikt i det hele tatt bare kan holde seg langt langt unna militæret i det hele tatt. Skriver du lever svært disiplinert, men du røyker hasj, så den går ikke.

Edit: Ang. urintest er det veldig varierende, noen tisser rent etter en uke eller to, andre ikke før etter 45 dager.

Militæret sjekker deg med hund flere ganger gjennom året.

Endret av Alekpowah
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Slutt med stoffet nå. Hold deg langt unna noe som helst som har med det og gjøre så øker du sannsynligheten.

Vask ned alt der du bor asap, inkl. alt av tekstiler. Barber hele kroppen før du reiser dit.

Endret av tole
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt med stoffet nå. Hold deg langt unna noe som helst som har med det og gjøre så øker du sannsynligheten.

Vask ned alt der du bor asap, inkl. alt tekstiler. Barber hele kroppen før du reiser dit.

Hundene tok flere når jeg var på innrykk, ikke på fersken, men klær,sekker,bag osv, det hadde nok ikke løkene regnet med.

Lenke til kommentar

Narkofolkene tok en kar som tilfeldigvis hadde overtatt skapet til en annen kar og han fikk virkelig gjennomgå i avhør etter at hunden markerte skapet.

Haha, høres ut som en kjip kveld på brakka, men håper TS har skjønt tegninga, Hasj er ikke tull, det er narkotika og tas ikke like useriøst i forsvaret som i samfunnet.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg er innkalt til marinejegeropptak 28 Juli i sommer.

Hvordan er det dersom jeg har konsumert det narkotiske stoffet marijuana nå? I såfall, når er det for sent/blir jeg sjekket der og bør jeg bekymre meg NÅ?

Lever svært disiplinert, er godt trent, drikker skjeldent og gjør aldri tvilsomme ting i hverdagen, men har prøvd å innta det et par ganger.

Forsvaret har 0 toleranse for bruk av Narkotika og Doping, hvis du blir testet og de finner noe så kan du takke forvel til tjeneste i Forsvaret.

Du vil også bli spurt om du har brukt/prøvd Narkotika og Doping. Hvis du lyver og de avslører deg så ligger du nok dårlig an da også.

Lenke til kommentar

Hei, har en kompis som skal inn om noen måneder som lurer på hvor lenge sporingstoffer ligger i kroppshår etc. han sier at sist han røyka var cirka ett år siden også lurer han på om han bør shave armhulene/pubes før han skal inn.

Lenke til kommentar

Hei, har en kompis som skal inn om noen måneder som lurer på hvor lenge sporingstoffer ligger i kroppshår etc. han sier at sist han røyka var cirka ett år siden også lurer han på om han bør shave armhulene/pubes før han skal inn.

Det har jeg allerede svart på lengre oppe i tråden. Hvis de sjekker hår kan de finne ut utover et år tilbake i tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...