Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Som Stonemeister sier, herlig tex'd - det er en generell regel, ikke bare for 26-åringer.

 

Men hvis det får deg til å føle deg bedre så kan du tenke på det som en retningslinje, og ikke en regel. Det er muligens det jeg gjør...

Dette er bare pøv, absolutt ingenting creepy med at en 22 åring blir tiltrukket av en 16 åring, vet om folk som er 17 som er sammen med noen som er 10 eller mer eldre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bare pøv, absolutt ingenting creepy med at en 22 åring blir tiltrukket av en 16 åring, vet om folk som er 17 som er sammen med noen som er 10 eller mer eldre

Jeg kunne gjerne tatt en diskusjon på etikk og moral nå, selv om vi kanskje ikke ville vært så uenige, men føler dette kanskje er feil plass? For min del skal jeg medgå at jeg ser poenget ditt (uten at jeg nødvendigvis er enig), og kan gjerne la det ligge med det.

Lenke til kommentar

Fått match med en nå.wooh.. Hvordan går jeg frem nå da?

 

Ikke hør på Imlekk. Nå skal du søke henne opp på facebook og skattelistene. Så skal du finne telefonnummeret hennes, adressen hennes, finne ut hvor hun jobber eller går på skole, hvor hun har gått på skole og hvem familien og vennene hennes er. Så skal du ringe sent på kvelden og bare puste tungt inn i røret når hun svarer og lurer på hvem som ringer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

 

Ikke hør på Imlekk. Nå skal du søke henne opp på facebook og skattelistene. Så skal du finne telefonnummeret hennes, adressen hennes, finne ut hvor hun jobber eller går på skole, hvor hun har gått på skole og hvem familien og vennene hennes er. Så skal du ringe sent på kvelden og bare puste tungt inn i røret når hun svarer og lurer på hvem som ringer.

Er det normalt? Jeg har kjørt forbi huset hennes noen ganger da. Får kanskje ringe... hun var hvertfall fin der hun satt i stuen Endret av EspJak1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke så mye av Tinder jeg..
1. Hvordan kan jeg vite at personene som dukker opp på skjermen har likt mitt bilde? Eller må jeg like "først"?
2. For litt siden kom det opp en jente på skjermen.. Hvis jeg har likt bildet hennes, kan vi begynne å snakke sammen? Eller må hun like mitt bilde først?

Lenke til kommentar

Tanken er vel at man skal kunne satse uten sosial risiko. Hvis dere liker hverandre er det kjempeflott og dere begge vet det. Men hvis du er alene om følelsen, er det bare du som vet det og du trenger ikke å føle skammen ved å bli avvist.

 

Er det normalt? Jeg har kjørt forbi huset hennes noen ganger da. Får kanskje ringe... hun var hvertfall fin der hun satt i stuen

 

Sånn har jeg kapret alle mine tinder-erobringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...