Stonemeister Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Jo da, bare slett og lag ny konto så vil dere finne hverandre igjen:) Det er jo 16 åringer som ser best ut enn for eksempel 26 åringer, dem har så mjuk og fin hud:) siden jeg bare er 22 år ser jeg det ikke som noe gale å bli tiltrukket av folk ned til 16 Don't be that guy. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Don't be that guy. Det er jo sant, 16 åringer er mer deiligere enn 26 åringer, det er ikke noe perverst av meg å bli tiltrukket av 6 år yngre jenter Cry me a river and deal with it. Nei takk Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 24. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2013 Det er creepy å si at de har myk og fin hud. "It rubs the lotion on its skin..." 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 25. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2013 Det er creepy å si at de har myk og fin hud. "It rubs the lotion on its skin..." Kanskje vist det var en 42 år gammel man som sa det men siden jeg bare er 22 er det ikke noe perverst egentlig med det:) Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Kanskje vist det var en 42 år gammel man som sa det men siden jeg bare er 22 er det ikke noe perverst egentlig med det:) Prøv å gå bort til ei som er 16 å gi henne et "kompliment" om at hun har "så myk og fin hud". Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2013 Dilemma: Fikk match med en venninne på Tinder. Vi har kjent hverandre i ca. 6 år, men jeg havnet veldig raskt i friend-zone. Har alltid vært litt små-forelsket, men aldri snakket med hun om det (hun hadde kjæreste de to første årene vi kjente hverandre). Burde jeg benytte sjansen til å si at jeg virkelig liker hun eller burde jeg bare la det gå forbi å sende en "ironisk" melding? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Du må satse for å vinne. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Prøv å gå bort til ei som er 16 å gi henne et "kompliment" om at hun har "så myk og fin hud". Ingen som gjør slikt, du sier så mye tull... Dilemma: Fikk match med en venninne på Tinder. Vi har kjent hverandre i ca. 6 år, men jeg havnet veldig raskt i friend-zone. Har alltid vært litt små-forelsket, men aldri snakket med hun om det (hun hadde kjæreste de to første årene vi kjente hverandre). Burde jeg benytte sjansen til å si at jeg virkelig liker hun eller burde jeg bare la det gå forbi å sende en "ironisk" melding? Følg hjertet ditt Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Det er jo hyggelig folk som får match i guess. Tinder er jo for attraktive folk Ergo har jeg ingen. Men sånn er nå livet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Det er jo hyggelig folk som får match i guess. Tinder er jo for attraktive folk Ergo har jeg ingen. Men sånn er nå livet. Photoshop deg selv Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Ja, så kan han ha på maske når de møtes? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Ja, så kan han ha på maske når de møtes? Om dem blir godt nok kjent vil ikke utseende hans spille noen rolle, det indre vil:) Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Har du blitt sammen med / hatt sex med jenter du har blitt godt kjent med gjennom tinder etter å ha photoshoppet deg selv? Kom gjerne med en god fremgangsmåte. 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Om dem blir godt nok kjent vil ikke utseende hans spille noen rolle, det indre vil:) Haha trust me, det gjør det. Det er jo hyggelig folk som får match i guess. Tinder er jo for attraktive folk Ergo har jeg ingen. Men sånn er nå livet. Ikke her heller. Får kun matches av jenter som trykker like på alle. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Fått match med en nå.wooh.. Hvordan går jeg frem nå da? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg føler at denne app'n ikke er noe for meg. Ikke fordi jeg har noe imot den i seg selv, men fordi, uh, vel... Det er jo sant, 16 åringer er mer deiligere enn 26 åringer, det er ikke noe perverst av meg å bli tiltrukket av 6 år yngre jenter Nei takk Fått match med en nå.wooh.. Hvordan går jeg frem nå da? Du kunne prøve å snakke til henne. Jeg har hørt at det kan funke. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 (endret) Jeg føler at denne app'n ikke er noe for meg. Ikke fordi jeg har noe imot den i seg selv, men fordi, uh, vel... Du kunne prøve å snakke til henne. Jeg har hørt at det kan funke. Hva er poenget ditt? jeg er 22 år gammel ikke 30... Endret 27. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Hva er poenget ditt? jeg er 22 år gammel ikke 30...Standard creepiness rule: Ikke 16. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Standard creepiness rule: Ikke 16. Det er ikke creepy at en 22 åring syns at en 16 åring er deilig... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2013 Hva er poenget ditt? jeg er 22 år gammel ikke 30... Som Stonemeister sier, herlig tex'd - det er en generell regel, ikke bare for 26-åringer. Men hvis det får deg til å føle deg bedre så kan du tenke på det som en retningslinje, og ikke en regel. Det er muligens det jeg gjør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå