Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Don't be that guy.

Det er jo sant, 16 åringer er mer deiligere enn 26 åringer, det er ikke noe perverst av meg å bli tiltrukket av 6 år yngre jenter

Cry me a river and deal with it.

Nei takk

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er creepy å si at de har myk og fin hud.

 

"It rubs the lotion on its skin..."

Kanskje vist det var en 42 år gammel man som sa det men siden jeg bare er 22 er det ikke noe perverst egentlig med det:)

Lenke til kommentar

Dilemma: Fikk match med en venninne på Tinder. Vi har kjent hverandre i ca. 6 år, men jeg havnet veldig raskt i friend-zone. Har alltid vært litt små-forelsket, men aldri snakket med hun om det (hun hadde kjæreste de to første årene vi kjente hverandre).

 

Burde jeg benytte sjansen til å si at jeg virkelig liker hun eller burde jeg bare la det gå forbi å sende en "ironisk" melding? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Prøv å gå bort til ei som er 16 å gi henne et "kompliment" om at hun har "så myk og fin hud".

Ingen som gjør slikt, du sier så mye tull...

 

Dilemma: Fikk match med en venninne på Tinder. Vi har kjent hverandre i ca. 6 år, men jeg havnet veldig raskt i friend-zone. Har alltid vært litt små-forelsket, men aldri snakket med hun om det (hun hadde kjæreste de to første årene vi kjente hverandre).

 

Burde jeg benytte sjansen til å si at jeg virkelig liker hun eller burde jeg bare la det gå forbi å sende en "ironisk" melding? :hmm:

Følg hjertet ditt

Lenke til kommentar

Jeg føler at denne app'n ikke er noe for meg. Ikke fordi jeg har noe imot den i seg selv, men fordi, uh, vel...

 

1616_black_front_604x604.png

 

Det er jo sant, 16 åringer er mer deiligere enn 26 åringer, det er ikke noe perverst av meg å bli tiltrukket av 6 år yngre jenter

 

Nei takk

dating_pools.png

 

Fått match med en nå.wooh.. Hvordan går jeg frem nå da?

Du kunne prøve å snakke til henne. Jeg har hørt at det kan funke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg føler at denne app'n ikke er noe for meg. Ikke fordi jeg har noe imot den i seg selv, men fordi, uh, vel...

 

 

 

 

dating_pools.png

 

 

Du kunne prøve å snakke til henne. Jeg har hørt at det kan funke.

Hva er poenget ditt? jeg er 22 år gammel ikke 30...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...