€uropa Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Lurer på om jeg skal skrive på bokmål eller dialekt, hva tror dere? Det spørs hvor du er og ikke minst hvilken dialekt du snakker. Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 Ble bokmål ja, er veldig uvant, men det går seg sikkert fort til. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Lurer på om jeg skal skrive på bokmål eller dialekt, hva tror dere? Pleier skrive slik den jeg skriver med skriver jeg. (Og nå tenker jeg helt generelt på alle slags chat-programmer. Tinder har jeg aldri prøvd.) Endret 12. desember 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 14. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Hvordan funker dette da? Får de vite at jeg liker eller må de treffe meg random og like meg og før det blir samtale? Endret 14. desember 2013 av EspJak1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2013 Ikke slik det er beskrevet i førsteposten. Tro meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 14. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2013 Syns det er morsomt at det står ikke som de andre når dette er en ren kopi av hot or not... Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 16. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2013 Dette sugde jo! eller så er jeg stygg Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Dette har skjedd med meg er par ganger nå også. Fikk match med noen som kan være kandidat til Norges peneste jente i dag tidlig, og hun tok til og med initiativ til å si hei først. Jeg svarte selvfølgelig, men da jeg skulle inn og sjekke et par minutter senere, hadde hele matchen og samtalen forsvunnet. Da ble jeg ordentlig irritert. Hun der ser jeg nok dessverre aldri igjen. Denne appen har et så stort potensiale, men den blir fullstendig ødelagt av alle problemene jeg opplever. Funnet ut jeg ikke orker å "bry meg" om de gangene det skjer, opplevd det bare to-tre ganger, irriterende når skjer, men ja. Ellers synes det som appen fungerer ganske greit Synd enkelte er så trege med å svare (men jeg er hjemme nå, så kanskje min tålmodighet det er noe galt med) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Har noen opplevd at når du får en match og kontaker dem og sier hei så svarer dem aldri? føler det er noen der ute som bare swiper ja til visse bilder uten å ha noe interesse Endret 19. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Eller så har de ombestemt seg og ikke vil snakke med deg. Ikke alle som ikke er glade og svarer deg eller svarer noe du ikke vil høre er troll, enten det er på forumet eller på tinder. Finn deg et nytt favorittord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Eller så har de ombestemt seg og ikke vil snakke med deg. Ikke alle som ikke er glade og svarer deg eller svarer noe du ikke vil høre er troll, enten det er på forumet eller på tinder. Finn deg et nytt favorittord. Du trenger ikke å være så ekkel mot meg, hva jeg jeg gjort så får deg til å oppføre deg slikt mot meg? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2013 Hei, wizna. Jeg beklager, det var ikke meningen å være ekkel. Jeg ble bare litt oppgitt over at du kaller alle for troll. Jeg tror også det er mange som trykker ja på alle, kanskje for å få dekket behovet for bekreftelse når de får match med en gutt. Problemet er at når mange gjør det, blir det falskt, og det oppstår situasjoner som du beskriver. Jeg anbefaler deg å ikke bry deg om de som gjør sånn, og heller fortsette din søken etter ei hyggelig jente som faktisk svarer og har trykket liker fordi hun likte bildene dine. 3 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg: Heisann! Hun: Hade... 10 sekunder senere blokkert. Yey. 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg: Heisann! Hun: Hade... 10 sekunder senere blokkert. Yey. Du får hvertfall matches! Hvor mange liker dere for dagen? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2013 Du får hvertfall matches! Hvor mange liker dere for dagen? Matches som i jenter som trykker like på alle, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Jeg: Heisann! Hun: Hade... 10 sekunder senere blokkert. Yey. Rart hun klikte like på bildet ditt da vist hun ikke ville snakke? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Rart hun klikte like på bildet ditt da vist hun ikke ville snakke?Det er mange som liker alt og alle for å ha mulighetene åpne, og for å få noen matches Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Det er mange som liker alt og alle for å ha mulighetene åpne, og for å få noen matches Dumt for dem som da blir så glad når dem endelig får en match bare for å finne ut... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Dumt for dem som da blir så glad når dem endelig får en match bare for å finne ut...Cry me a river and deal with it. Endret 23. desember 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 23. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2013 Det hender også av og til at jeg sveiper (ikke-fullt-så-attraktive) jenter til høyre eller trykker like ved et uhell. Det blir det selvsagt (dessverre) match ut av, og jeg havner i et etisk dilemma om hva som er riktig å gjøre, ignorere jenta eller bare blokkere henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå