Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Du ikke ha et 10/10 utseende for å få noen matches. Jeg har et helt ok utseende, med veldig dårlige bilder, og jeg fikk allikevel mange matches. Men det er som oftest en fordel mtp antall matches in the end.

Tinder er ganske useriøst hvis for oss under 18. Har rundt 150 matches men flesteparten virker ikke interesert i å ha en samtale :p

Det er sant for de fleste tilfeller. Nesten ingen jeg snakket med ville noe annet enn å prate eller visste ikke hvorfor de var der. Men det var et par stykker som ville, så for meg funket det til slutt. Avinstallerte for en stund siden da jeg ikke lenger trenger den lenger. Fant dama mi der, som jeg har vært sammen med i en måned nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Du ikke ha et 10/10 utseende for å få noen matches. Jeg har et helt ok utseende, med veldig dårlige bilder, og jeg fikk allikevel mange matches. Men det er som oftest en fordel mtp antall matches in the end.

Det er sant for de fleste tilfeller. Nesten ingen jeg snakket med ville noe annet enn å prate eller visste ikke hvorfor de var der. Men det var et par stykker som ville, så for meg funket det til slutt. Avinstallerte for en stund siden da jeg ikke lenger trenger den lenger. Fant dama mi der, som jeg har vært sammen med i en måned nå :)

Er ikke du 16? hvordan får du deg dame når alle dem som bruker tinder er minsts 18?

Fordi ingen jenter over 18 vil snakke med en 15-åring.

Han er 16 år nå da

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er 16, hva med det? Dama mi ble nettopp 17 forresten. Det er utrolig mange under 18 som er der også, nesten like mange som 18-åringer virker det som. Om ikke mer.

Det laveste jeg får til å sette på minimums alder er 18

 

Ja vel. Fordi ingen jenter over 18 vil snakke med en 16-åring.

Hvordan vet du det? ungt er best

 

Jeg matcher med folk fra 14-17:)

Det er vell ikke fjortiser på tinder da, laveste man kan sette på er 18

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

På alder har jeg fra 18-18 og får kun opp 13-17:)

Det er mistenkelig

 

13 seriøst? det kan ikke være sant. Om man er under 16 år har man ikke lov til å ha samleie så da er det ulovlig for folk under 16 å bruke noe slikt. Think about the children!

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

De har lov til å ha samleie, men vi som er eldre, har ikke lov til å ha samleie med dem. Jeg bruker som nevnt ikke tinder, men jeg ville nok følt meg som en gris hvis jeg brukte appen til å kontakte jenter under 18.

Det er ingenting gale med å rote med noen under 18 så lenge dem er over 15, jeg kunne gjerne vært med en 16 åring men man har ikkelov å ha samleie når man er under 16 ifølge loven

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med at matcher forsvinner - feks våknet opp til 2 matcher i morges...startet med å si god morgen til den ene, så skulle jeg åpne den andre, men begge bare forsvant.

 

Noe grunn?

 

Det skjedde i helgen også - 2-3 jenter som jeg fikk match, hvorav en hadde sendt melding, men de forsvant også fra listen.

 

 

Forøvrig - virker som når jeg svarer, og lar den ligge noen sekunder, ikke "speedtrykker" så greier den å lagre...er det noe forsinkelse i dette?

Syns forøvrig jeg får mange matcher, ca 13 på under en uke, men ikke alle er særlig til å svare :p Bare en som jeg har holdt en samtale med særlig lenge, som forøvrig virker som en veldig koselig jente :)

 

Dette har skjedd med meg er par ganger nå også. Fikk match med noen som kan være kandidat til Norges peneste jente i dag tidlig, og hun tok til og med initiativ til å si hei først. Jeg svarte selvfølgelig, men da jeg skulle inn og sjekke et par minutter senere, hadde hele matchen og samtalen forsvunnet. Da ble jeg ordentlig irritert. Hun der ser jeg nok dessverre aldri igjen. :(

 

Denne appen har et så stort potensiale, men den blir fullstendig ødelagt av alle problemene jeg opplever.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dette har skjedd med meg er par ganger nå også. Fikk match med noen som kan være kandidat til Norges peneste jente i dag tidlig, og hun tok til og med initiativ til å si hei først. Jeg svarte selvfølgelig, men da jeg skulle inn og sjekke et par minutter senere, hadde hele matchen og samtalen forsvunnet. Da ble jeg ordentlig irritert. Hun der ser jeg nok dessverre aldri igjen. :(

 

Denne appen har et så stort potensiale, men den blir fullstendig ødelagt av alle problemene jeg opplever.

Jo da, bare slett og lag ny konto så vil dere finne hverandre igjen:)

Jeg er ikke redd for å bli dømt. Jeg ser dem bare som for unge til at jeg kan ha noe glede av dem.

Det er jo 16 åringer som ser best ut enn for eksempel 26 åringer, dem har så mjuk og fin hud:) siden jeg bare er 22 år ser jeg det ikke som noe gale å bli tiltrukket av folk ned til 16

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...