Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg ser ikke på det som noe mål i seg selv å ha sex før en arbitrær alder er nådd, men hadde jo vært koselig å finne noen da :)

Du får melde deg på jakten på kjærligheten neste år:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Dersom du ikke får matches, tror jeg heller at problemet ligger hos deg. Jeg fikk mange matches da jeg brukte tinder, blant annet hun jeg er sammen med den dag i dag :)

Eller hos facebook kontoen, jeg tipper at facebook konto må være så og så gammel ellers tror dem personen er en spammer og dermed kommer det ikke opp noen bilder, dårlig system vist du spør meg

 

Edit: Tinder funker nå helt mystisk, tusen takk universet:)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Du må velge blant profilbildene på FB.

 

Genial app, men litt kjipt at over halvparten av matchene er smårips på 18 som ikke er interessert i annet enn ONS.

Det er jo en positiv ting for vi menn er jo bare interresert i ONS:) jeg elsker at det er nesten bare 18 åringer, dem er så nydelige sammenlignet med 28 åringer

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med at matcher forsvinner - feks våknet opp til 2 matcher i morges...startet med å si god morgen til den ene, så skulle jeg åpne den andre, men begge bare forsvant.

 

Noe grunn?

 

Det skjedde i helgen også - 2-3 jenter som jeg fikk match, hvorav en hadde sendt melding, men de forsvant også fra listen.

 

 

Forøvrig - virker som når jeg svarer, og lar den ligge noen sekunder, ikke "speedtrykker" så greier den å lagre...er det noe forsinkelse i dette?

Syns forøvrig jeg får mange matcher, ca 13 på under en uke, men ikke alle er særlig til å svare :p Bare en som jeg har holdt en samtale med særlig lenge, som forøvrig virker som en veldig koselig jente :)

Lenke til kommentar

Neida, man kan velge blant alle bildene på Facebook. Om man ønsker et bilde man ikke har på facebook laster man det bare opp på facebook og gjør det kun synlig for seg selv, så legger man det inn på Tinder, så kan man slette det fra facebook.

Ah, da vet jeg det. Fikk automatisk opp seks profilbilder da jeg koblet kontoene, og har derfor hele tiden trodd at jeg måtte velge mellom profilbildene. Takker!

Lenke til kommentar

Er det noen andre her som har problemer med å motta meldinger av og til?

 

Forrige helg fikk jeg opp en match med ei veldig fin jente, og vi snakket en liten stund før hun plutselig helt uten videre sluttet å svare. Etterhvert tenkte jeg at hun ikke gadd mer og prøvde bare å glemme henne. Noen dager senere sender hun en melding hvor hun følte seg skuffet over at jeg ikke svarte lenger. Det viste seg at hun hadde sendt en melding som aldri dukket opp hos meg. Dette har skjedd flere ganger nå, og i flere samtaler. Ganske irriterende dersom dét er grunnen til at noen av matchene mine aldri svarer. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...