Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Ja. her som det ikke er folk som bruker dette er det jo ubrukelig. det burde være mulig å møte folk fra hele landet og folk fra andre land..

Har du venner på facebook? jeg leste en plass at kanskje grunnen til at slikt skjer er pågrunn av spam filteret dems som fanger opp eventuel spammere og anntar man er spammer når man ikke har noen venner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Aner ikke, lagde meg bruker for noen timer siden, artig så mange kjentfolk jeg finner.

Så du bare lagde en facebook profil uten venner og det kom opp bilder med en gang med deg?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Nei. Tinder

Du må lage en facebook konto for å bruke tinder da

Jeg fant bare et par stykker den første måneden. Etter det, fikk jeg så mange at jeg ikke fikk ratet alle engang, selv om jeg holdt på i 20 minutter. En bug i tinder.

 

Har sletta den nå da jeg ikke har bruk for den lenger da :)

Eneste som kan være problemet med meg her er mobilen min, kanskje det er iphonen min som ikke virker som den skal?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva er problemet?

Prøv å skru av appen, restart iphone, skru på gps osv, og la det stå på. Så skru på appen og se hvordan det går.

Skal prøve, har kontaktet tinder også bare for å høre om dem har noen tips

Lenke til kommentar

Er det slik at man markerer interesse med "hjerte" når man ser en person man kan tenke seg å snakke med/treffe/stapp'n oppi, men vedkommende vil ikke få vite det før han/hun selv eventuelt velger "hjerte" på deg og dere starter en samtale. Forstår jeg det riktig?

 

Hvilken strategi bruker dere for å få napp? Jeg har ikke prøvd appen selv, men skulle jeg gjort det, så ville en mulig strategi være å velge "hjerte" fortløpende etter hvert som man ser potensielle samtalepartnere. Men dette kan jo medføre en alternativkostnad. Avhengig av hva målet ens er, kan man kanskje ha samtaler med flere samtidig, men man kan jo ikke treffe flere samtidig. Så en bedre strategi vil være å få seg en god oversikt over potensielle samtalepartnere og så eliminere dem én etter én, fra mest attraktiv til minst attraktiv, inntil man kommer til en person med gjensidig interesse. På den måten vet man at man aldri går glipp av et bedre alternativ.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han tror visst ikke at folk bruker facebook og syns det er veldig rart når folk sier de gjør det.

Nå må du roe ned trollinga di, jeg snakker om noe helt annet enn det du nevnte no. Vi snakker nemlig om at folk må ha hatt facebook konto så og så lenge for at tinder skal virke, vi snakker om tinder problemet ikke om at noen her er rare så slutt å put ord inn i munnen på folk!

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er 19, jomfru og sosialt tilbaketrukket, så jeg kaster heller nettet for vidt enn for smalt. ;) Er ikke desperat, og er mer ute etter å møte folk generelt enn å få meg et ligg, selv om det siste selvsagt ikke skader :)

Jomfru her også men jeg er 22, så du kan fortsatt klare det før du fyller 20

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...