Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder Tråden -- dating App (ikke som de andre)


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Ja, jeg er et troll, men heldigvis ingen løgner.

Så du er faktisk en som troller? uansett så lyger jeg ikke. Tinder har masse feil som gjør at noen ikke går opp noen som helst innen rekkevide slik som med meg. Blir uansett bare teit om man skal drive å forsvare noe som nettdating...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

"Jeg har ikke facebook, og jeg skal aldri skaffe meg det"

 

;)

Skal ikke det heller men bruker bare en nå for å teste tinder, ingen altså utenom dem som har lest her vet at jeg har konto der

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Prøv å sette opp radiusen av treffene dine.

Har hatt det på hundre, og prøvd alt annet mulig, er rett og slett et gigantisk mysterium dette her O:. Som om universet ikke vil at jeg skal finne meg en dame

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har hatt det på hundre, og prøvd alt annet mulig, er rett og slett et gigantisk mysterium dette her O:. Som om universet ikke vil at jeg skal finne meg en dame

Er nok det som har skjedd ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

skulle prøve å gå på dette på ipad, men når jeg trykker på ''sign in with facebook'' komme facebook opp, men det er bare hvit skjerm. facebook kommer men det kommer ikke noe valg etter det. det er som at alt stopper. tips?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

skulle prøve å gå på dette på ipad, men når jeg trykker på ''sign in with facebook'' komme facebook opp, men det er bare hvit skjerm. facebook kommer men det kommer ikke noe valg etter det. det er som at alt stopper. tips?

Har du lastet ned facebook appen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ja.

Akkurat det samme som meg, jeg trodde første at det kunne være at jeg bare har 2 venner men nå vet jeg ikke, en som bor like ved får drøssevis av treff, grr irriterendes ikke sant?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Akkurat det samme som meg, jeg trodde første at det kunne være at jeg bare har 2 venner men nå vet jeg ikke, en som bor like ved får drøssevis av treff, grr irriterendes ikke sant?

Ja. her som det ikke er folk som bruker dette er det jo ubrukelig. det burde være mulig å møte folk fra hele landet og folk fra andre land..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...